۱۳۲۴۸
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
تعداد بازدید : ۳۷
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

باشگاه پرسپولیس به‌طور همزمان با چند گزینه اروپایی در حال مذاکره است تا به‌زودی سرمربی جدید این تیم را معرفی کند.

باشگاه پرسپولیس به‌طور همزمان با چند گزینه اروپایی در حال مذاکره است تا به‌زودی سرمربی جدید این تیم را معرفی کند.

به گزارش فراتیتر، پس از منتفی شدن حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس،‌ این باشگاه مذاکرات خود با چند گزینه اروپایی برای هدایت سرخپوشان را آغاز کرده و با حذف چند گزینه در مذاکرات ابتدایی، در نهایت سه گزینه اروپایی برای سرخپوشان باقی مانده است.

در این زمینه از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد ژوزه پسیرو پرتغالی که سابقه هدایت تیم‌های الهلال و تیم ملی عربستان و الوحده امارات را در آسیا دارد یکی از گزینه‌های اصلی مدیران پرسپولیس است که مذاکرات برای جلب رضایت این مربی ادامه دارد. پسیرو در حال حاضر هدایت تیم ملی نیجریه را در جام ملت‌های آفریقا در اختیار دارد و قراردادش با این تیم در پایان این مسابقات به اتمام خواهد رسید.

علاوه بر این مربی پرتغالی، ولادیمر پتکوویچ بوسنیایی دیگر گزینه مورد تأیید پرسپولیسی‌هاست که همزمان با ژوزه پسیرو مذاکره با این مربی نیز در جریان است، اما تاکنون توافقی حاصل نشده است.

شنیده می‌شود طی روزهای اخیر خاویر پریرا سرمربی سرشناس اسپانیایی نیز از طریق برخی واسطه‌ها به مدیران باشگاه پرسپولیس پیشنهاد شده بود که ظاهراً مدیران این باشگاه بنا به دلایلی با حضور این مربی در پرسپولیس مخالفت کرده‌اند.

مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا پایان هفته جاری سرمربی جدید این تیم را معرفی کنند و به همین دلیل مذاکره همزمان با چند مربی در دستور کار قرار دارد و باید دید در نهایت چه کسی جانشین یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس خواهد شد.

منبع: تسنیم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: