۱۳۲۱۷
جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
تعداد بازدید : ۴۴
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، گفت: هرچند نمی‌شود با یک بازی شرایط تیمی را قضاوت کرد، اما به قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا خوش‌بین هستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، گفت: هرچند نمی‌شود با یک بازی شرایط تیمی را قضاوت کرد، اما به قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا خوش‌بین هستم.

به گزارش فراتیتر، حشمت مهاجرانی، در خصوص بازی تیم ملی ایران مقابل فلسطین، اظهار داشت: اگرچه همیشه می‌گویند چیزی در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، اما نتیجه بازی با فلسطین، قابل انتظار بود. با توجه به نیروی انسانی و بازیکنانی که ما در اختیار داریم، باید به برتری می‌رسیدیم. حتی شانس این را داشتیم که گل‌های بیشتری بزنیم.

وی افزود: گل اولی که کریم انصاری‌فرد زد، ضربه روحی بزرگی به فلسطین وارد کرد و اجازه نداد این تیم برنامه‌های خود را در این بازی اجرا کند و به ما کمک بزرگی کرد. ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی، تیم با صلابتی است. بازیکنان در این بازی با اعتماد به نفس بالایی در میدان حاضر شدند. در تیم ملی، اتحاد و همدلی قابل توجهی حاکم است و همین باعث می‌شود، تیم ایران نمایش قدرتمندی در این رقابت‌ها داشته باشد. در این مسابقات باید به فکر برتری باشیم و از خصوصیات فردی بازیکنان خود، به نفع مناسبت بهره ببریم.

سرمربی سابق تیم ملی ایران در مورد ستاره این تیم در بازی با فلسطین، گفت: همه بازیکنان نمایش قابل قبولی داشتند اما سامان قدوس یکی از بازیکنانی بود که در این بازی عالی ظاهر شد و توانست میانه میدان را در اختیار بگیرد و طراح حملات تیم ملی باشد. از طرفی، مهدی قایدی نیز نمایش خوبی داشت و به خوبی توانایی‌های خود را به رخ کشید. خیلی امیدوارکننده شروع کردیم و این موضوع ماحصل کار تیمی ما در این بازی بود. با خط و نشانی که برای تیم‌های مدعی کشیدیم، نشان دادیم چه هدفی در این رقابت‌ها داریم.

مهاجرانی در واکنش به اینکه کدام تیم‌ها در این مسابقات مدعی هستند، بیان کرد: کره جنوبی و ژاپن در کنار ما از مدعیان اصلی قهرمانی هستند. درست است که نمی‌شود با یک بازی تیم را قضاوت کرد و زود است از حالا در مورد قهرمانی صحبت کنیم، اما به شدت به تیم کشورمان امیدوار هستم. هرچند ما برای رسیدن به قهرمانی، راه آسانی در پیش نداریم.

وی در مورد نقاط ضعف تیم ملی عنوان کرد: ما نباید به گل زده فلسطین نگاه کنیم، فوتبال هیچ وقت قابل پیش‌بینی نبوده است. از طرفی خوب نبست با یک برد مغرور شویم و فکر کنیم همه چیز تمام است و ما قهرمانیم. باید صبر کنیم مرحله گروهی تمام شود و بعد به صورت کلی در مورد تیم ملی قضاوت کنیم. موضوع حائز اهمیت در مورد تیم ملی حمایت همه‌جانبه از این تیم است.

منبع: ایرنا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: