۱۳۲۱۶
جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷
تعداد بازدید : ۴۸
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

سرمربی تیم فوتبال امارات با اشاره به اینکه در دیدار تیمش برابر فلسطین، انتظار دارد که ورزشگاه در حمایت از فلسطین، مملو از جمعیت شود، گفت که امیدوار است این جو حمایتی، تمرکز امارات را در زمین بر هم نزند.

سرمربی تیم فوتبال امارات با اشاره به اینکه در دیدار تیمش برابر فلسطین، انتظار دارد که ورزشگاه در حمایت از فلسطین، مملو از جمعیت شود، گفت که امیدوار است این جو حمایتی، تمرکز امارات را در زمین بر هم نزند.

به گزارش فراتیتر، پائولو بنتو سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال امارات که پیش از این در سال ۲۰۱۹ کره‌جنوبی را به یک‌چهارم‌ نهایی جام‌ملت‌های آسیا رسانده بود، این‌بار ماجراجویی قاره‌ای خود را با این تیم عربی و پیروزی ۳ بر یک مقابل هنگ‌کنگ آغاز کرد و حالا به دنبال آن است تا با کسب امتیاز کامل دیدار برابر فلسطین، صعود امارات به مرحله بعد را قطعی کند.

شاگردان بنتو فردا از ساعت ۲۱ در ورزشگاه الجنوب در دومین دیدار خود به مصاف فلسطین می‌روند؛ تیمی که در بازی برابر ایران ۴ بر یک شکست خورد و اکنون در چالشی دیگر باید ظرفیت‌های خود را به نمایش بگذارد.

سرمربی امارات متحده عربی در آستانه این بازی گفت: مهم است که خیلی به بازی قبلی فکر نکنیم و روی آنچه می‌توانیم به‌دست آوریم، تمرکز کنیم. منتظر یک بازی متعادل هستیم؛ یک بازی سخت برابر حریفی خوب.

وی در مورد تیم فوتبال فلسطین اضافه کرد: آن‌ها تیمی هستند که هجومی بازی می‌کنند، اغلب با یک بازی مستقیم با روندی مشابه حریف قبلی ما یعنی هنگ‌کنگ؛ بنابراین باید هوشیار و متمرکز باشیم تا آنها را کنترل و سعی کنیم براساس ویژگی‌های خودمان بازی را در اختیار بگیریم. هر چند می‌دانیم برد برابر آنها آسان نیست. فلسطین از لحاظ بدنی، تیم قدرتمندی است و برخی از بازیکنان این تیم هم در نبردهای هوایی قوی هستند.

بنتو گفت: فراموش نکنیم آنها در بازی نخست برابر ایران در همان دقیقه اول دروازه خود را بازشده دیدند و بدون شک با تمرکز بیشتری مقابل ما قرار خواهند گرفت. این مسابقه کلید صعود ما به دور بعدی است و می‌خواهیم از فرصت‌هایی که داریم استفاده کنیم. مهم‌ترین درسی که از بازی اول گرفتیم این است که از همان ابتدا، تمرکز کافی داشته باشیم.

تیم ملی فلسطین در جریان دیدار برابر ایران، مورد حمایت گسترده تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفت. همزمان با گذشت بیش از یک‌صد روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار وحشیانه فلسطینیان به دست اشغالگران در این باریکه، ایرانی‌ها در این بازی، به نشانه همبستگی، استقبال گرمی از حریف داشتند.

بنتو درباره تداوم این حمایت گسترده و احتمال تاثیر آن روی بازیکنان امارات و از دست دادن تمرکزشان نیز گفت: شخصا حواسم پرت نمی‌شود اما امیدوارم بازیکنان هم متمرکز بمانند. برخی بازیکنان ما باتجربه هستند و برخی هم اولین بار است که چنین رقابتی را تجربه می‌کنند. تصور من و همه بازیکنان و مربیان این است که ورزشگاه پُر از تماشاگر خواهد شد.

وی ادامه داد: شاید تجربه بازی فردا اندکی متفاوت باشد چون در لیگ امارات هواداران زیادی برای تماشای بازی‌ها به ورزشگاه نمی‌آیند. تا قبل از این تورنمنت، در بازی‌های تیم ملی امارات در ابوظبی یا دُبی هم، شاهد استقبال زیادی نبودم.

منبع: ایرنا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: