۱۳۳۹۶
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰
تعداد بازدید : ۵۸
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

تیم ملی قطر که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و میزبان این دوره از رقابت‌ها وارد جام ملت‌های آسیا شده است، موفق شد در دو دیدار ابتدایی خود 6 امتیاز به دست بیاورد و خیلی زود صعود خود به دور بعد مسابقات را قطعی کند.

تیم ملی قطر که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و میزبان این دوره از رقابت‌ها وارد جام ملت‌های آسیا شده است، موفق شد در دو دیدار ابتدایی خود 6 امتیاز به دست بیاورد و خیلی زود صعود خود به دور بعد مسابقات را قطعی کند.

به گزارش فراتیتر، تیم ملی قطر که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی و میزبان این دوره از رقابت‌ها وارد جام ملت‌های آسیا شده است، موفق شد در دو دیدار ابتدایی خود 6 امتیاز به دست بیاورد و خیلی زود صعود خود به دور بعد مسابقات را قطعی کند. با این حال این تیم فردا در دور سوم مرحله گروهی برابر چین قرار می‌گیرد و این فرصت را دارد که امتیازات خود را به 9 برساند.

مارکز لوپز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از رویارویی با چین در دور سوم مرحله گروهی به خبرنگاران گفت: درست است که صعودمان را قطعی کردیم، اما بهترین بازیکنان خودمان را در ترکیب قرار می‌دهیم. به حریف احترام می‌گذاریم اما به دنبال پیروزی و کسب امتیاز کامل در مرحله گروهی خواهیم بود.

وی با اشاره به شگفتی‌هایی که در این جام رقم خورده است، درباره رقیب احتمالی قطر در دور بعد گفت: ما دیدیم که چه اتفاقی برای ژاپن و کره افتاد اما به بازی چین فکر می‌کنیم و سپس خواهیم دید که با چه رقیبی روبرو خواهیم شد. در حال حاضر نمی‌توانیم فراتر از آن فکر کنیم و قدم به قدم پیش خواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی قطر در خصوص حضور بازیکنان ذخیره در بازی پس از کسب سهمیه گفت: ما به این مسابقات احترام می‌گذاریم و با برای کسب پیروزی وارد مسابقه می‌شویم. باید ببینیم چه چیزی برای ما مناسب است. صعود ما به این معنا نیست که ما بازیکنان با کیفیت پایین‌تری را وارد میدان خواهیم کرد، بلکه ما 26 بازیکن با کیفیت داریم.

لوپز خطاب به هواداران قطری گفت: یک مسابقه عالی در پیش داریم که انگیزه‌ای برای تمام بازیکنانی است که وارد مسابقه می‌شوند تا بهترین خود را ارائه دهد. ما مطمئن هستیم که 50 هزار هوادار پشت سر ما هستند که از ما حمایت می کنند.

وی در مورد ضعف چین در گلزنی گفت: درست است که آنها گل نزدند، اما تیمی هستند که موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد. آنها موقعیت‌های خود را دارد و من انتظار دارم بازی سختی باشد.

لوپز در پایان گفت: چین برای پیروزی وارد بازی خواهد شد و این چیزی است که ما به آن آگاهی کامل داریم اما ما نیز برای پیروزی وارد مسابقه خواهیم شد، بنابراین یک بازی سخت و قدرتمند را برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: