۱۳۴۲۸
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
تعداد بازدید : ۴۶
صفحه نخست عمومی

اخبار چرخشی

باشگاه پرسپولیس این روزها در حالی درگیر انتخاب سرمربی جدید است که غیبت متعدد بازیکنان و مربیان شرایط تمرین را غیر استاندارد کرده است.

باشگاه پرسپولیس این روزها در حالی درگیر انتخاب سرمربی جدید است که غیبت متعدد بازیکنان و مربیان شرایط تمرین را غیر استاندارد کرده است.

به گزارش فراتیتر، جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس امروز 15 روزه شد و قرار بود حداکثر تا پایان هفته گذشته سرمربی جدید خود را بشناسد و به گفته رضا درویش از بین 10 گزینه؛ یک نفر هدایت سرخ‌های پایتخت را بر عهده بگیرد. اتفاقی که هنوز رخ نداده است.

بلافاصله بعد از استعفای گل‌محمدی،‌ هیئت مدیره پرسپولیس جلسات متعددی برگزار کرد و ابتدا برانکو ایوانکوویچ به‌عنوان گزینه اصلی این تیم انتخاب و تلاش‌ها برای مذاکره آغاز شد. ابتدا محمد دلبری عضو هیئت مدیره به قطر رفت و سپس درویش با برگه‌های تسویه حساب مالیاتی برانکو؛ اما جواب مربی کروات فقط یک کلمه بود، «نه»!

پس از ناامیدی از برانکو؛ بازهم پروسه آشنای بازی با اسامی در فوتبال ایران آغاز شد؛ از ژوزه پسیروی پرتغالی گرفته تا دی‌بیاسی ایتالیایی و پتکوویچ بوسنیایی که در نهایت مذاکره با هیچ‌کدام از این نفرات نتیجه‌ای نداشت و حالا پرسپولیس به دنبال گزینه‌های جدید است.

فارغ از بحث بلاتکلیفی باشگاه در بحث انتخاب سرمربی، تمرینات پرسپولیس هم از 10 روز پیش با 6 بازیکن غایب (به جز ملی‌پوشان) آغاز شد و هنوز هم کامل نشده است! علاوه بر بازیکنان، سیدجلال حسینی به دلایل نامعلوم بعد از جدایی گل‌محمدی حاضر به کار کردن در کادرفنی اوسمار ویرا نشده و پیروانی هم بعد از چندین روز غیبت به دلیل سفر خارج از کشور از امروز به تمرینات اضافه شد.

تا اینجای کار پرسپولیس سه خروجی قطعی نیز در نیم‌فصل داشته است. ننکا مربی دروازه‌بانان برزیلی قرارداد خود با سرخپوشان را فسخ کرد، میلاد سرلک نیز راهی خدمت سربازی شد و محمد عمری نیز با غیبت در تمرینات به دنبال راهی برای جدایی از پرسپولیس است. اتفاقاتی که همگی آنها نشان می‌دهد شرایط و حال و هوای پرسپولیس در این روزها اصلاً مناسب نیست.

سرخپوشان که قرار بود از امروز اردوی 10 روزه‌ای را در امارات آغاز کنند، به دلیل همین وضعیت اردوی خارجی خود را سه روز عقب انداختند. آنها امیدوارند به زودی با یک سرمربی خارجی به توافق نهایی دست یابند تا این روزهای بد برای آنها به پایان برسد و این تیم آماده نیم‌فصل دوم لیگ برتر شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: