۱۴۱۲۸
سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
تعداد بازدید : ۵۴
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی جدید این تیم تصمیمی عاقلانه بوده است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی جدید این تیم تصمیمی عاقلانه بوده است.

به گزارش فراتیتر، پایان رأفت، درباره انتخاب اوسمار به‌عنوان سرمربی جدید پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس تلاش خود را برای انتخاب مربی خارجی انجام داد و حتی سه بار از برانکو پاسخ منفی شنید و برخی گزینه‌های دیگر هم خودشان نیامدند، چون متأسفانه شرایط فوتبال ایران طوری است که خیلی از مربیان یا بازیکنان حاضر نیستند به اینجا بیایند. پرسپولیس دیگر نباید فرصت را از دست می‌داد و در نهایت باشگاه تصمیم گرفت اوسمار را به‌عنوان سرمربی جدید معرفی کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطر نشان کرد: باشگاه گزینه‌ای بهتر از اوسمار پیدا نکرد و فکر می‌کنم انتخاب او تصمیمی عاقلانه بود. البته باشگاه می‌توانست سرمربی ایرانی هم انتخاب کند. به هر حال اوسمار با فضای فوتبال ایران و همچنین پرسپولیس آشنایی کامل دارد و باید دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. فعلاً پیش‌بینی زود است و نمی‌توانیم قضاوت دقیقی در مورد این مربی داشته باشیم و باید منتظر گذر زمان بمانیم. در ضمن پرسپولیس نیاز به جذب دو سه بازیکن دارد تا خودش را تقویت کند.

رأفت در پاسخ به این پرسش که آیا اوسمار می‌تواند رختکن و ستاره‌های پرسپولیس را کنترل کند، تصریح کرد: من بعید می‌دانم نتواند، ولی باید بگویم که نامی بزرگتر از پرسپولیس وجود ندارد. بسیاری از بازیکنان در سال‌های گذشته در این تیم بازی کرده‌اند که از بازیکنان فعلی بزرگتر بودند، ولی در چارچوب حرفه‌ای رفتار کردند.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس هم باید کاملاً مطیع اوسمار باشند و از موقعیت قبلی یا خارجی بودن او سوءاستفاده نکنند تا تیم وارد حاشیه شود. در واقع این ریسکی بوده است که هم باشگاه پرسپولیس و هم اوسمار آن را قبول کرده‌اند و باید دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد، ولی امیدوارم بازیکنان به سرمربی تیم کمک کنند.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: باشگاه باید یک یا دو مربی ایرانی هم در کنار اوسمار بگذارد تا به این مربی کمک کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: