۱۳۵۰۵
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
تعداد بازدید : ۳۵
میرغفاری: خوشبختانه پاداش وعده داده شده، اوایل هفته جاری به حساب همکاران اعم از رسمی، قرارداد مدت معین و موقت واریز شد، ولی مثل همیشه همکاران بخش پیمانکاری از قلم افتادند. متأسفانه انگار نیروهای پیمانکاری اصلا نیروهای مجموعه به حساب نمی‌آیند. 

میرغفاری: خوشبختانه پاداش وعده داده شده، اوایل هفته جاری به حساب همکاران اعم از رسمی، قرارداد مدت معین و موقت واریز شد، ولی مثل همیشه همکاران بخش پیمانکاری از قلم افتادند. متأسفانه انگار نیروهای پیمانکاری اصلا نیروهای مجموعه به حساب نمی‌آیند. 

به گزارش فراتیتر، چندی پیش مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران در نامه‌ای به معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خواستار پرداخت پاداش به کارکنان حوزه پالایش شد. در این نامه با اشاره به تلاش کارکنان شرکتهای پالایش گاز برای تأمین گاز زمستانِ سرد سال گذشته، اعطای پاداش نقدی به میزان یکماه حقوق و مزایا به کلیه نیروهای شرکت‌های پالایش گاز (اعم از کارکنان، رسمی، مدت معین، مدت موقت و پیمانکاری و همکاران شاغل در مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید) درخواست شده بود. 

از قرار معلوم این پاداش روز گذشته به حسابِ نیروها واریز شده است، اما علیرضا میرغفاری (عضو کانون عالی انجمن صنفی کارگران و رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارگران پالایشگاه‌های گاز استان بوشهر) از عدم واریزِ این پاداش به حساب نیروهای پیمانکاری خبر می‌دهد: خوشبختانه پاداش وعده داده شده، اوایل هفته جاری به حساب همکاران اعم از رسمی، قرارداد مدت معین و موقت واریز شد، ولی مثل همیشه همکاران بخش پیمانکاری از قلم افتادند. متأسفانه انگار نیروهای پیمانکاری اصلا نیروهای مجموعه به حساب نمی‌آیند. 

میرغفاری با اشاره به تأکیدِ پرداخت پاداش نقدی به تمام کارکنان اعم از رسمی، مدت معین، مدت موقت و پیمانکاری در نامه، گفت: تاکنون هیچ اطلاع‌رسانی مبنی بر مشمول بودن یا نبودن کارگران بخش پیمانکاری توسط شرکت ملی گاز ایران و متعاقبا شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی نشده است. 

وی تأکید کرد: بارها به این موضوع اشاره کرده‌ایم که اکثر عملیات فنی، تخصصی و اجرایی توسط این کارگران انجام می‌شود و حتی در طول سال‌های گذشته، علی الخصوص در ایام تعمیرات اساسی، حوادث تلخ و ناگواری که برخی منجر به مرگ شده‌اند، را تجربه کرده‌ایم. اینگونه بی‌توجهی کردن به کارگرانی که خط مقدم تولید هستند، بی‌عدالتی محسوب می‌شود و قطعا دور از شأن دولتی است که شعار مردمی بودن دارد. 

رئیس هیئت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارگران پالایشگاه‌های گاز استان بوشهر گفت: ما در کانون انجمن‌های صنفی کارگران پالایشگاه‌های گاز استان بوشهر، به عنوان نماینده قانونی کارگران مجتمع گاز پارس جنوبی، از وضعیت موجود و عدم تحقق وعده‌های داده شده اعلام نارضایتی می‌کنیم و خواستار برخورد قاطع وزیر نفت با مسببین وضع موجود را داریم.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: