۱۳۵۲۵
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید : ۵۶
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

گلزن فوتبال ساحلی اسپانیا اعتراف کرد ایران بخت نخست قهرمانی در جام جهانی فوتبال ساحلی به میزبانی امارات است.

گلزن فوتبال ساحلی اسپانیا اعتراف کرد ایران بخت نخست قهرمانی در جام جهانی فوتبال ساحلی به میزبانی امارات است.

به گزارش فراتیتر، دوازدهمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی از ۱۵ تا ۲۵ فوریه ۲۰۲۴ به میزبانی دوبی در امارات برگزار خواهد شد. ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های ملی اسپانیا، تاهیتی و آرژانتین همگروه شده است.

چیکی، گلزن تیم ملی فوتبال اسپانیا، درباره حضور در این رقابت‌ها و بازی برابر ایران مدعی با سایت فیفا صحبت کرد.

تیم ملی اسپانیا در آستانه جام جهانی چه وضعیتی دارد؟

فکر می‌کنم در شرایط خوبی هستیم. با تجربه زیاد آماده رقابت‌ایم. فکر می‌کنم جام جهانی خوبی خواهد بود. اکنون یک کمپ تمرینی در مالاگا داریم؛ جایی که همه با هم کار می‌کنیم و از اینجا به دبی می رویم تا بتوانیم چند بازی دوستانه برگزار کنیم. گروه سختی داریم با ایران همگروه شده‌ایم. ایران یکی از مدعیان قهرمانی است. مطمئنم اگر بتوانیم از مرحله گروهی عبور کنیم، می‌توانیم در مرحله یک‌هشتم نهایی هر تیمی را شکست دهیم و حتی قهرمان جهان شویم.

خیلی‌ها گروه شما را «گروه مرگ» لقب دادند. اینطور است؟

ما ایران را در اولویت اول صعود قرار دادیم و صادقانه معتقدم آنها می‌توانند مدعی اول قهرمانی در این جام جهانی باشند. آنها در چند سال بسیار پیشرفت کرده‌اند. فکر می‌کنم که آنها بهترین بازیکنان را در اختیار دارند. آنها تیم واقعا سرسختی‌اند ولی ایران شکست‌ناپذیر نیست و مطمئنم بازی بسیار نزدیکی با ایران خواهیم داشت. ایرانی‌ها سیستمی دارند که بسیار پیشرفته‌تر از هر تیم دیگری است.

شما از ایران نام بردید اما چه تیم‌های دیگر مدعی قهرمانی جهان هستند؟

ایران می‌تواند شانس اول باشد. برزیل هم تیم قدری است. در مورد برزیل چه می‌توانیم بگوییم؟ شما هرگز نمی‌توانید آنها را رد کنید. بلاروس نیز از نظر بدنی و تاکتیکی بسیار قوی است و شاید شگفتی‌ساز شود. آنها برای مدت طولانی در حال آماده‌سازی برای حضور در این رقابت‌ها هستند. شکست‌دادن آنها بسیار سخت است. بلاروس‌ها ایده بسیار روشنی در مورد نوع بازی‌ای که می‌خواهند انجام دهند دارند. پرتغال و اسپانیا نیز مدعی هستند و ژاپن نیز همین‌طور.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: