۱۳۵۴۷
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵
تعداد بازدید : ۲۵
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

رییس پیشین فدراسیون فوتبال در مراسم برگزاری ضیافت سده المپیک گفت: اگر بخواهیم قهرمان شویم باید تمام تیم‌ها را شکست دهیم و فرقی نمی‌کند که با کدام تیم بازی می‌کنیم.

رییس پیشین فدراسیون فوتبال در مراسم برگزاری ضیافت سده المپیک گفت: اگر بخواهیم قهرمان شویم باید تمام تیم‌ها را شکست دهیم و فرقی نمی‌کند که با کدام تیم بازی می‌کنیم.

به گزارش فراتیتر، علی کفاشیان، اظهار کرد: مراسم بسیار خوب و یادآور المپین‌هایی است که اینجا جمع شده‌اند. با توجه به این که روز گذشته نیز رییس جمهور در وزارت ورزش حضور پیدا کردند، این موضوع سبب می‌شود تا حال و هوای ورزش از رکوردی که دارد خارج شود.

وی در ارزیابی از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: شروع خوبی بود، فکر می‌کنم برای بازی بعدی بهتر شویم. البته ژاپن و کره نیز که تیم‌های خوب آسیا هستند در ابتدای جام ملت‌های آسیا افت داشتند انشالله در مرحله حذفی خود را نشان دهیم، امیدوارم که در جمع 4 تیم برتر قرار بگیریم.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره این که اگر در مرحله حذفی به برنده کره یا ژاپن بخوریم، یک مقدار شرایط سخت‌تر می‌شود، چیست؟ خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم قهرمان شویم باید تمام تیم‌ها را شکست دهیم. فرقی نمی‌کند که با کدام تیم بازی کنیم، همان طور که در یکی از مراحل گذشته ژاپن و کره را شکست دادیم. ژاپن یک بازی با عراق داشت و عراق توانست این تیم را شکست دهد. البته عراق تیمی است که جلوی تیم ما همیشه خوب بازی می‌کند. یقین دارم این تیم را شکست می‌دهیم. وقتی عراق توانست ژاپن را شکست دهد ما هم می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از این دوره از رقابت‌های جام حذفی چیست؟ گفت: پیش بینی سخت است، باید بازی ها را ببینم تا بتوانم پیش‌بینی کنم.

منبع: ایسنا
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: