۱۳۶۰۵
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید : ۵۰
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با یک سایت کره‌ای از قدرت تیم ملی کره و شانس این تیم برای قهرمانی سخن گفت.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با یک سایت کره‌ای از قدرت تیم ملی کره و شانس این تیم برای قهرمانی سخن گفت.

به گزارش فراتیتر و به نقل از اسپورت نیوز کره، مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوال یک خبرنگار کره‌ای درباره دیدار با امارات گفت: بازی با امارات بازی دشواری بود. امروز کار سختی داشتیم و توانستیم کارهایی که در تمرینات مرور کرده‌ بودیم را اجرایی کنیم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و بدشانس بودیم که نتوانستیم گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانیم. در هر صورت خوشحالم که توانستیم برنده شویم و با قاطعیت راهی دور بعدی شویم.

احتمال دیدار کره جنوبی و ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا وجود دارد. به همین خاطر خبرنگار کره‌ای از طارمی نظرش را در مورد تیم ملی فوتبال کره جنوبی سوال کرد که مهاجم ایرانی گفت: کره تیم خوبی است. آن‌ها مربی خوب و بازیکنان درجه یکی دارند و کره شایسته قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست.

طارمی هم‌چنین گفت: باید دید در این مسابقات با کره دیدار خواهیم کرد یا خیر. او گفت: من هنوز نمی‌دانم که آیا می‌توانیم با کره دیدار کنیم یا نه چون هنوز مشخص نشده است که دو تیم قرار است با هم روبه‌رو شوند.

طارمی مهاجم کلیدی ایران است و نه تنها در بازی امارات بلکه در تمامی دیدارهای تیم ملی شانس گلزنی خلق می‌کند.

او درباره عمکلردش در دیدار با امارات و زدن دو گل گفت: مهم نیست که گل‌های زیادی بزنم. مهم این است که تیم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و برنده از زمین خارج شود. هدف من این است که تیمم گل بزند، مهم نیست چه کسی گل می‌زند. یادم نیست کدام بازیکن در کدام بازی گل زد. برای من فقط پیروزی تیم مهم است.

کره‌ جنوبی در صورتی که تیم نخست گروهش شود باید احتمالا به دیدار ژاپن برود و به همین خاطر روی حضور همه بازیکنانش حساب کرده است. هم‌چنین در صورتی که کره‌ای‌ها در رده دوم قرار بگیرند، به مصاف تیم ملی عربستان خواهند رفت که صدرنشین گروه F خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران باید در دیدار بعدی‌اش در یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به دیدار تیم ملی سوریه برود که جزئیات این دیدار را در زیر می‌بینید:

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰/ ایران- سوریه ورزشگاه عبدالله بن خلیفه

در این دیدار محمدحسین کنعانی‌زادگان به دلیل دواخطاره‌شدن غایب خواهد بود و نمی‌تواند تیم ملی را همراهی کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: