۱۳۷۳۵
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
تعداد بازدید : ۳۲
سامسونگ یکی از محبوب ترین برندهای موبایل است که علاقه مندان بسیاری را در جهان به سمت خود جذب کرده است. در بازار موبایل ایران این گوشی نوسانات قیمتی بسیاری را تجربه کرده و به قیمت های نجومی رسیده است.

سامسونگ یکی از محبوب ترین برندهای موبایل است که علاقه مندان بسیاری را در جهان به سمت خود جذب کرده است. در بازار موبایل ایران این گوشی نوسانات قیمتی بسیاری را تجربه کرده و به قیمت های نجومی رسیده است.

تنها چند روز از ورود گوشی گلکسی S۲۴ اولترا به ایران می‌گذرد و این تلفن همراه بلافاصله پس از ورود به بازار موبایل ایران با قیمتی نجومی به فروش گذاشته شده است. در حال حاضر برخی فروشگاه‌های اینترنتی نسخه ۵۱۲ گیگ پرچمدار جدید سامسونگ که به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ موقت مجهز است را به قیمت ۸۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌فروشند.

البته گلکسی S۲۴ اولترا نسخه‌های ارزان‌قیمت‌تری هم دارد. نسخه ۲۵۶ گیگ این گوشی که از ۱۲ گیگابایت حافظه‌موقت پشتیبانی می‌کند، حول‌وحوش ۷۲ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین S۲۴ نسخه معمولی با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی و هشت گیگابایت حافظه‌ موقت نیز ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

اما گلکسی S۲۴ اولترا نسخه ۵۱۲ گیگ در حالی بیش از ۸۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده که قیمت این گوشی هزار و ۲۹۹ دلار است و با احتساب نرخ دلار در بازار آزاد حدود ۷۲ میلیون تومان ارزش دارد و از این رو پیش‌بینی می‌شود که قیمت این گوشی به مرور به کانال ۷۰ میلیون تومان نزول پیدا کند.​

این در حالی است که گوشی گلکسی S۲۴ پلاس یکی دو هفته دیگر وارد بازار می‌شود و باید دید قیمت این گوشی چقدر خواهد بود. به هر روی گوشی گلکسی S۲۴ اولترا در همین مدت کوتاه تاثیر چشمگیری روی قیمت مدل‌های قبلی این سری گوشی از برند سامسونگ گذاشته و قیمت گوشی S۲۳ با کاهش قابل توجهی همراه شده است.

پرچمدار جدید سامسونگ با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسل، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل، ابعاد ۱۶۲.۳ در ۷۹ در ۸.۶ میلیمتر، ظرفیت باتری پنج هزار میلی‌آمپر ساعت، تراشه اصلی اسنپدراگون هشت نسل سوم، نوع نمایشگر Dynamic LTPO AMOLED ۲X، وزن ۲۳۳ گرم و سایز نمایشگر ۶.۸ اینچ در همین مدت زمان کم با استقبال قابل توجهی همراه شده است.

قاب تیتانیومی، ارتقاء سیستم هوش مصنوعی، فناوری‌های جدید صفحه نمایش، قابلیت‌های ویژه دوربین و عمر طولانی باتری تنها چند نمونه از قابلیت‌های پرچمدار جدید سامسونگ در مقایسه با مدل‌های قبلی این موبایل است.

اما جالب توجه‌ترین قابلیت گوشی سامسونگ S۲۴ قابلیت Live Translate یا ترجمه زنده تماس‌های تلفنی است که با استفاده از این قابلیت می‌توانید با افراد مختلف در سراسر دنیا با زبان خودتان صحبت کنید و جواب دریافتی نیز به زبان خودتان خواهد بود. این قابلیت در حال حاضر ۱۳ زبان مختلف را پشتیبانی می‌کند و در آینده نزدیک به زبان فارسی هم مجهز خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: