۱۴۰۵۴
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید : ۳۲
صیادی:دولت قیمت زمین را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صفر رساند و خدمات فنی مهندسی ساختمان نیز با تخفیف ۵۰ درصدی انجام می‌شود.

صیادی:دولت قیمت زمین را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صفر رساند و خدمات فنی مهندسی ساختمان نیز با تخفیف ۵۰ درصدی انجام می‌شود.

به گزارش فراتیتر، آرش صیادی - مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند - در حاشیه بازدید متقاضیان و خبرنگاران از پروژه ۱۴۴۰ واحد نهضت ملی مسکن شهر جدید پرند اظهار کرد: قیمت هر واحد نهضت ملی براساس  متراژ آن طی روزهای آینده تعیین خواهد شد. دولت تاکید دارد مستاجران در اولین فرصت با بهترین شرایط صاحب خانه شوند.

وی افزود: دولت قیمت زمین را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صفر رساند و خدمات فنی مهندسی ساختمان نیز با تخفیف ۵۰ درصدی انجام می‌شود.

صیادی درباره مکانیزم تامین مالی این پروژه‌ها بیان کرد: دولت تمام دارایی‌های خود را در رهن بانک به عنوان تضمین قرار داده تا بانک‌ها موظف به اعطای تسهیلات مسکن شوند. باید توجه داشت که این واحدهای نهضت ملی با کیفیت بالا و ارزان‌ به متقاضیان عرضه می‌شود.

وی گفت: پروژه‌های نهضت‌ ملی مسکن در شهر جدید پرند به عنوان  یک نماد جهادی می‌توان معرفی کرد، زیرا این پروژه‌ها در یک سال اخیر آغاز شده و در آینده نزدیک تحویل متقاضیان نیز خواهد شد.

به گفته صیادی، این واحدهای نهضت ملی به طور کامل تکمیل شده تنها مشکل انشعابات دارد که با هماهنگی‌ سازمان‌های مربوطه این موضوع حل می‌شود و بلافاصله روکش آسفالت محوطه را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند درباره کمبود زمین در این شهر جدید، گفت: حدود ۷۸ هزار نفر متقاضی واجد شرایط داریم که این متقاضیان در استان تهران و شهر جدید پرند ثبت‌نام کردند که پروژه ۳۰ هزار و ۵۰۰ متقاضی شروع به کار شده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها حدود ۲۰ درصد است. البته باید توجه داشت که شهر جدید پرند امکان توسعه ندارد.

همچنین سیاحی - مجری  پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرند - در جمع خبرنگاران گفت: پروژه ۱۴۴۰ واحدی نهضت ملی مسکن توسط قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی  (ع) در حال ساخت است که از  این تعداد ۴۰۰ واحد همزمان با تکمیل آورده ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی متقاضیان در آستانه تحویل است.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه های نهضت ملی مسکن در پرند از خرداد سال گذشته آغاز شده و آماده تحویل است.

سیاحی بیان کرد: پروژه ۱۴۴۰واحدی نهضت ملی مسکن در پرند  شامل بلوک ۱۶ واحدی و بلوک ۲۴ واحدی است و هزینه ساخت این پروژه ها متفاوت است.

پیمانکار این پروژه بیان کرد: زیرساخت های این پروژه ها تکمیل شده و انشعابات گاز و برق وصل شده اما هنوز انشعابات آب و فاضلاب  آنها تکمیل نشده است.

سیاحی درباره متراژ واحدها گفت: متراژ این واحدها بین ۶۴ تا ۹۰ متر است و حدود ۴۰۰ متقاضی آورده ۴۰۰ میلیون تومانی خود را پرداخت و ۲ متقاضی ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده اند

وی یادآور شد: در صورتی که متقاضیان آورده های خود را پرداخت کرده و دستگاه ها برای پرداخت انشعابات همکاری لازم را داشته باشند به سرعت این پروژه ها تکمیل خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: