۱۴۱۵۵
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید : ۴۳
نمایشگاه خودرو تهران به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد خودرویی در تهران بعد از چند سال وقفه برای دومین دوره پیاپی برگزار می‌شود و شرکت‌های فعال در صنعت و بازار خودرو ایران جدیدترین محصولات و خدماتشان را در این نمایشگاه ارائه می‌دهند.
نمایشگاه خودرو تهران به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد خودرویی در تهران بعد از چند سال وقفه برای دومین دوره پیاپی برگزار می‌شود و شرکت‌های فعال در صنعت و بازار خودرو ایران جدیدترین محصولات و خدماتشان را در این نمایشگاه ارائه می‌دهند.
 
به گزارش فراتیتر، نمایشگاه خودرو تهران به‌عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد خودرویی در تهران بعد از چند سال وقفه برای دومین دوره پیاپی برگزار می‌شود و شرکت‌های فعال در صنعت و بازار خودرو ایران جدیدترین محصولات و خدماتشان را در این نمایشگاه ارائه می‌دهند. شرکت خودرو45 نیز به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم ارائه خدمات فروش خودرو در ایران، برای دومین سال متوالی در نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران حضور پیدا کرده است. کارشناسان خودرو45 در غرفه این شرکت پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان درباره نحوه فروش خودرو به شیوه نوین و جدید هستند.
پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران از ۱۰ تا ۱۵ بهمن‌ماه در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار می‌شود. در کنار تولیدکنندگان و واردکنندگان ماشین، شرکت‌های فعال در حوزه خدمات خودرویی نیز پذیرای عموم مردم هستند. خودرو۴۵ نیز به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه خدمات فروش خودرو نو و کارکرده برای دومین بار در بزرگترین رویداد خودرویی کشور حضور دارد. خودرو45 در حال حاضر، بیش از ۳۰ شعبه در نیمی از استان‌های ایران دارد و سریع‌ترین، امن‌ترین و آسان‌ترین روش فروش خودرو کارکرده و نو را به هم‌میهنان ارائه می‌دهد.
بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در غرفه خودرو45 به‌صورت کامل با نحوه فروش خودرو و مراحل انجام این کار آشنا شوند. همچنین کارشناسان خودرو۴۵ به سوالات علاقه‌مندان پاسخ می‌دهند. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند از مکان‌های شعبه‌های خودرو45 در شهرها و استان‌های مختلف ایران آگاه شوند.
خودرو45 پیش از این در چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران که در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد، حضور داشت و با استقبال بی‌نظیر مخاطبان و بازدیدکنندگان مواجه شد. این شرکت سابقه حضور در نمایشگاه الکامپ و نمایشگاه کار را نیز در کارنامه خود دارد.
خودرو45 از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را شروع کرده و با بیش از ۶ سال سابقه در زمینه ارائه خدمات فروش خودروهای کارکرده در بازار، امکان معامله‌ای امن، سریع و آسان را برای فروشندگان خودرو فراهم کرده است.
خودرو45 در شمال، غرب، شرق و جنوب تهران ۱۱ شعبه راه‌اندازی کرده است تا دسترسی مشتریان از هر نقطه پایتخت به خدمات خودرو45 راحت و سریع باشد. همچنین فروشندگان خودرو در کرج، شیراز، اصفهان، اهواز، مشهد، تبریز، یزد، گرگان، گنبد، قائم‌شهر، آمل، بابل، ساری و شهریار نیز به خدمات خودرو45 دسترسی دارند. در آینده نزدیک نیز فروشندگان خودرو در شهرهای دیگر امکان فروش سریع، امن و آسان را از طریق خودرو۴۵ خواهند داشت.
کارشناسی فنی، رنگ و بدنه با مجهزترین تکنولوژی‌های روز، کشف قیمت توسط هزاران خریدار تایید‌شده، عقد قرارداد و دریافت وجه در یک روز کاری، معامله زیر نظر کارشناسان حقوقی، ضمانت ۷ روزه کارشناسی با ارايه گزارش سلامت خودرو، انجام نمامی مراحل فروش خودرو تنها با یکبار مراجعه، انجام تمامی خدمات عوارض شهرداری، مالیات، خلافی، تعویض پلاک و... از جمله مزایای مهم خودرو45 است.
در این دوره از نمایشگاه خودرو تهران که به‌صورت رسمی اتو اکسپو تهران نام دارد، بیش از ۲۲ خودروساز داخلی و شرکت واردکننده خودروهای خارجی شرکت کرده‌اند و جدیدترین محصولات تولیدی و وارداتی خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند. شرکت‌هایی چون ایران خودرو، بهمن موتور، کرمان موتور، مدیران خودرو، فردا موتورز، مکث موتور، تیگارد موتور و دیار خودرو در این حضور دارند.
به دنبال آزادسازی واردات خودرو و ورود و عرضه و تحویل خودروهای وارداتی به مشتریان، شرکت‌های واردکننده نیز بخشی از حاضران در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران را تشکیل می‌دهند. کوشا خودرو، ماموت خودرو، نامی خودرو، نوین ماهان و معین خودرو جدیدترین خودروهای وارداتی در بازار ایران از برندهای معتبر جهانی را به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان معرفی می‌کنند.
در کنار خودروهای سواری تولیدی، مونتاژی و وارداتی، تولیدکنندگان خودروهای تجاری نیز در این دوره حضور پررنگی دارند. ایران خودرو دیزل، بهمن دیزل، فردا دیزل، سروش دیزل، آریا دیزل، مایان دیزل، ویرا دیزل، پیلسان، آتین خودرو دیزل، کاریزان خودرو، وزین پرشیا و شیران دیزل به عنوان تجاری‌سازان خودرویی آماده معرفی و به نمایش درآوردن محصولات خود هستند. این خودروهای تجاری شامل کامیون، کشنده، کامیونت، اتوبوس، مینی‌بوس، ون و وانت می‌شود.
نکته جالب درباره این دوره اتو اکسپو تهران این است که برای اولین بار ماشین‌های برقی نیز در نمایشگاه خودرو پایتخت رونمایی و معرفی خواهند شد و بازدیدکنندگان می‌توانند از نزدیک با جدیدترین و مدرن‌ترین فناوری و تکنولوژی خودرویی آشنا شوند. خودروهای برقی آلایندگی کمتری از ماشین‌های بنزینی دارند و استفاده از آنها می‌تواند آلودگی هوا در شهرها و مناطق شلوغ و پرترافیک را کاهش دهد.
 
 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: