۱۴۲۲۱
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
تعداد بازدید : ۴۹
در حاشیه نمایشگاه خودرو تهران که در شهر آفتاب برگزار می شود تفاهم نامه توسعه شبکه شارژ خودروهای برقی با حضور وزیر صمت به امضا رسید.
در حاشیه نمایشگاه خودرو تهران که در شهر آفتاب برگزار می شود تفاهم نامه توسعه شبکه شارژ خودروهای برقی با حضور وزیر صمت به امضا رسید.

به گزارش فراتیتر، ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه خودرو تفاهم نامه توسعه شبکه شارژ خودروهای برقی با حضور وزیر صمت به امضا رسید.

در این مراسم مدیران عامل کرمان خودرو، بهمن، مدیران خودرو و ایران و سایپا و مپنا تفاهم نامه ای امضا کردند موضوع تفاهم نامه مذکور نیز ایجاد زمینه مشارکت و همکاری در انجام مطالعات جامع، نصب، راه اندازی و بهره برداری ایستگاه های شارژ و گسترش شبکه خدمات رساني بر خط و حضوری مشتریان شارژ خودرو برقي اعلام شده است.

مدت زمان تفاهم نامه نیز از زمان نفوذ به مدت پنج سال شمسي تعیین شده که با توافق طرفین قابل تمدید است.

همچنین قراردادهای همکاری که در چارچوب این تفاهم نامه با همکاری و تعامل با وزارتخانه های نیرو، کشور و سایر نهادهای مسوول امضا مي شوند، دارای اعتبار مستقل از این تفاهم نامه خواهد بود و خاتمه این تفاهم نامه مخل اعتبار سایر قراردادهای طرفین نخواهد شد.

اضافه می شود که به منظور سیاست گذاری، برنامه ریزی و تدوین روش های اجرایي و تهیه دستورالعمل های همکاری، کمیته راهبری متشکل از یک نفر نماینده هر یک از شرکت های طرف تفاهم نامه تشکیل خواهد شد و تصمیمات کمیته مذکور پس از تنظیم صورتجلسه با تایید بالاترین مقام اجرائي طرفین لازم الاجرا خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: