۱۴۳۳۹
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید : ۴۱
یکی از مواردی که در دریافت تسهیلات برای مردم مشکل ساز است بحث تضامین است. چرا که یکی از مشکلات متقاضیان نداشتن تضامین مورد خواسته بانک ها است.

یکی از مواردی که در دریافت تسهیلات برای مردم مشکل ساز است بحث تضامین است. چرا که یکی از مشکلات متقاضیان نداشتن تضامین مورد خواسته بانک ها است.

به گزارش فراتیتر، تأمین وثیقه برای دریافت تسهیلات بانکی یکی از مشکلات متقاضیان است،بانک‌ها باید در این زمینه انعطاف بیشتری داشته باشند، چرا که یکی از مهم‌ترین مشکلات متضاضیان در گام نخست تأمین وثیقه برای اخذ تسهیلات از بانک است که این برای متضاضیان به نوعی به یک چالش تبدیل شده است.

کسب و کارهای خرد یکی از مشتریان صندوق کارآفرینی امید هستند که برای تضامین خود با مشکلاتی روبرو بوده است که هادی آقا بابایی, مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در گفت وگویی بیان کرده است که حساب یارانه به عنوان تضمین تسهیلات می تواند مورد پذیرش باشد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: بیش از 50هزار شغل در سال جاری با پرداخت تسهیلات ایجاد شده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم حمایت از کسب و کار‌های خرد و ایجاد اشتغال پایدار به خصوص در مناطق محروم و روستا‌های کشور است.

وی گفت: صندوق کارآفرینی امید به عنوان یکی از موسسات عامل در ایجاد و تامین مالی شبکه اشتغال کشور فعالیت می‌کند که در سال جاری بیش از 4هزار و 800میلیارد تومان تسهیلات در این حوزه پرداخت شده و بیش از 92درصد این تسهیلات در حوزه اشتغال بوده است.

آقابابایی گفت: با تسهیلات پرداخت شده در سال جاری منجر به ایجاد بیش از 50هزار شغل شده است و این مشاغل پایدار هستند.

وی اظهار کرد: با دو دهم بودجه اشتغال کشور 10درصد اشتغال کشور توسط صندوق کارآفرینی امید ایجاد شده به صورتی که سال گذشته بیش از 100هزار شغل ایجاد شده بود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: اقدامی که امسال در موضوع تضامین انجام شده این است که افراد مشمول تسهیلات می‌توانند از حساب یارانه خود به عنوان ضمانت استفاده کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: