۱۴۳۶۹
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳
تعداد بازدید : ۳۴
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، واحد جدید آب‌شیرین‌کن شهر قشم با ظرفیت تولید ۲۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز با حضور احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی آغاز به کار کرد.

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، واحد جدید آب‌شیرین‌کن شهر قشم با ظرفیت تولید ۲۵۰۰ مترمکعب در شبانه روز با حضور احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی آغاز به کار کرد.

به گزارش فراتیتر، این آب‌شیرین‌کن جدید با اعتبار سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال در شهر قشم راه‌اندازی شد.

احسان خاندوزی  وزیر امور اقتصادی و دارایی، عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه، محمد محمدحسینی، فرماندار و جمعی از مسوولان اجرایی شهرستان قشم حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات منطقه آزاد قشم امروز اظهار داشت: اعتبار اجرای این پروژه که با حمایت‌های ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم انجام شده رقمی افزون بر ۳۲۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اقدامات بسیار خوب صورت گرفته در حوزه آبرسانی به قشم در دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: پیش از شروع فعالیت این دولت ظرفیت تولید آب شیرین در قشم ۱۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب در روز بود که امروز این ظرفیت به ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب رسیده است.

این مقام مسوول رفع مشکل آب را از مهم‌ترین مطالبات مردم قشم عنوان کرد و گفت: در همین راستا نیز ماموریت رفع تنش آبی در سطح جزیره قشم در سه محور آبرسانی مستقیم در محدوده شهر و منطقه آزاد قشم، مشارکت با سایر نهادها و استفاده از توان خیرین برای آبرسانی به روستاهای جزیره در حال اجراست.

وزیر امور اقتصاد و دارایی از روز گذشته در معیت آیت‌الله رییسی و دیگر اعضای دولت به استان هرمزگان سفر کرده و امروز در جزیره قشم حضور یافته است.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، نشست با نخبگان جزیره قشم به منظور تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم، حضور در جلسه شورای اداری شهرستان قشم با هدف بررسی مسائل و مشکلات مربوط به منطقه آزاد و کلنگ‌زنی شهر جدید قشم از جمله برنامه‌های سفر وزیر اقتصاد به قشم است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: