۱۴۳۹۹
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
تعداد بازدید : ۲۶
در طول یک هفته گذشته پراید ۱۵۱ در بازار ۱۰ میلیون تومان گران‌تر شده و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. این خودرو از ابتدای زمستان تاکنون ۳۴ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

در طول یک هفته گذشته پراید ۱۵۱ در بازار ۱۰ میلیون تومان گران‌تر شده و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. این خودرو از ابتدای زمستان تاکنون ۳۴ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

به گزارش فراتیتر، بررسی روند قیمت‌ها در طول یک هفته گذشته، از افزایش ۵ تا ۵۵ میلیون تومانی قیمت خودرو حکایت دارد.

 آن‌طور که روند قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد، در طول یک هفته گذشته پراید ۱۵۱ در بازار ۱۰ میلیون تومان گران‌تر شده و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. این خودرو از ابتدای زمستان تاکنون ۳۴ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

بررسی روند بازار خودرو حاکی از آن است که پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در بازار در طول یک هفته گذشته ۲۰ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۶۱۵ میلیون تومان رسیده است. این خودرو از ابتدای دی‌ماه تاکنون ۸۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۱۵۵ میلیون تومانی در هفته گذشته، به قیمت ۸۷۵ میلیون تومان به فروش رفت. این خودرو ۹۴ میلیون تومان از ابتدای زمستان تاکنون گران شده است.

همچنین پژو۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۱۵ میلیون تومان در هفته گذشته گران شده و ۶۶۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. این خودرو از ابتدای دی‌ماه ۱۱۵ میلیون تومان گران شده است. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۱۵ میلیون تومانی در طول یک هفته گذشته، به قیمت ۷۳۵ میلیون تومان در بازار دیده می‌شد. این خودرو از ابتدای زمستان تاکنون ۱۲۳ میلیون تومان گران شده است.

در این میان، قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی در هفته گذشته، ۷۵۰ میلیون تومان فروخته شد. این خودرو از ابتدای زمستان تاکنون ۹۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است. قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ در هفته گذشته در بازار ۱۵ میلیون تومان گران و ۷۶۰ میلیون تومان اعلام شد. این خودرو از ابتدای دی‌ماه ۱۲۵ میلیون تومان گران شده است.

بنا به این گزارش، تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو در هفته گذشته ۵۵ میلیون تومان گران شد و ۸۱۵ میلیون تومان فروخته شد. این خودرو از ابتدای دی‌ماه تاکنون ۱۴۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نیز با افزایش ۲۰ میلیونی در هفته گذشته، به قیمت ۴۰۰ میلیون تومان و تیبا هاچ‌بک EX نیز با رشد ۲۰ میلیون تومانی، ۳۹۵ میلیون تومان به فروش رفت. تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ از ابتدای زمستان ۷۲ میلیون تومان و تیبا هاچ‌بک EX در حدود ۵۷ میلیون تومان گران شده است.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار در طول هفته گذشته ۲۰ میلیون تومان گران شده و یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است. این خودرو از ابتدای زمستان ۱۹۰ میلیون تومان گران شده است. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۱۰ میلیون تومانی در هفته گذشته به قیمت ۷۸۰ میلیون تومان و راناپلاس با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۵۹۰ میلیون تومان به فروش رفت. دناپلاس دنده‌ای از ابتدای دی‌ماه ۱۴۰ میلیون تومان و راناپلاس ۹۰ میلیون تومان گران شده است.

در عین حال، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی در هفته گذشته، به قیمت ۴۱۵ میلیون تومان رسید. این خودرو از ابتدای دی‌ماه تاکنون ۶۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

در این میان، سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ در هفته گذشته ۲۵ میلیون تومان گران شده و در حدود ۶۷۵ میلیون تومان قیمت خورد. این خودرو از ابتدای زمستان تاکنون ۱۰۰ میلیون تومان گران شده است. شاهین G اتومات CVT نیز در هفته گذشته ۵ میلیون تومان گران شده و ۸۴۵ میلیون تومان به فروش رفته است. این خودرو از ابتدای دی‌ماه ۹۵ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: