۱۶۷
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید : ۶۶۲
اقتصادی ایران

تیتر یک خبر ویژه

هر روز با کدال
نمادهای «سهرمز» و «وتوس» در سامانه کدال اطلاعیه‌هایی را منتشر کردند و در آن از نتیجه برگزاری مزایده و زمان‌بندی پرداخت سود سهام خود خبر دادند.
به گزارش روی تیتر، نماد‌های «سهرمز» و «وتوس» در سامانه کدال اطلاعیه‌هایی را منتشر کردند و در آن از نتیجه برگزاری مزایده و زمان‌بندی پرداخت سود سهام خود خبر دادند.

«سهرمز»: این شرکت در تاریخ ۲۹ شهریور ماه سال ۹۸ به مزایده املاک خود در تهران، جزیره قشم، بندر خمیر، اقلام ضایعاتی و وسائل نقلیه طی افشای ۳۰ شهریور ماه ۱۳۹۸ پرداخت، اما به علت عدم مشارکت در مزایده املاک و همچنین پایین‌تر بودن قیمت پیشنهادی نسبت به قیمت کارشناسی در مزایده وسائل نقلیه، مزایده‌های مذکور بدون حصوص نتیجه برگزار شد، ولی درخصوص اقلام راکد و ضایعاتی جمعا مبلغ ۲۷ میلیارد ریال به فروش رسیده است.

«وتوس»: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه شهری توس گستر نیز برنامه زمان‌بندی پرداخت سود سهام پیشنهادی هیات‌مدیره این شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال ۹۸ را منتشر کرد.

بر اساس این اطلاعیه سود سهامداران حقیقی از ابتدای تیر ماه سال ۹۸ پرداخت خواهد شد و سهامداران می‌توانند با با مراجعه به کلیه شعب بانک صادرات در سراسر کشور با ارائه کارت شماسایی معتبر سود خود را دریافت کنند.

سود سبد‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری از ابتدای مرداد ماه و سود سهامداران حقوقی از ۱۵ مرداد ماه قابل دریافت است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: