۲۸۰
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
تعداد بازدید : ۲۸۳
اقتصادی ایران

تیتر یک خبر ویژه

هر روز با کدال
شرکت‌های کارت اعتباری ایران کیش، تامین ماسه ریخته‌گری، بیمه اتکایی امین و سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان طی اطلاعیه‌ای در سامانه کدال دست به افشاسازی زدند.
به گزارش روی تیتر، شرکت‌های کارت اعتباری ایران کیش، تامین ماسه ریخته‌گری، بیمه اتکایی امین و سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان که با نماد‌های «رکیش»، «کماسه»، «اتکام» و «وآذر» طی اطلاعیه‌ای در سامانه کدال دست به افشاسازی زدند.

«رکیش»: شرکت کارت اعتباری ایران کیش در سامانه کدال طی اطلاعیه‌ای از برگزاری مزایده یک ملک خود خبر داد.

این نماد در نظر دارد در تاریخ ۲۶ آذر ماه سال جاری شش دانگ یک باب ساختمان تخریبی اداری مازاد خود را به آدرس تهران، خیابان طالقانی غربی، خیابان سرپرست، نبش کوچه تبریز، پلاک ۱/۱۷۷ از طریق مزایده عمومی و با شرایط مندرج در آگهی منتشره در روزنامه به فروش رساند.

در صورت تحقق فروش، اطلاعات مالی مربوط به آن به نحو مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

طبق نظر هیات کارشناسان رسمی دادگستری ارزش شش دانگ ملک فوق با مساحت عرصه ۵۲۶/۵۰ متر مربع مبلغ ۱۱۵/۰۰۰ میلیون ریال معادل (یازده میلیارد و پانصد میلیون تومان) و قیمت پایه مزایده طبق نظر هیات مدیره ۲۰ درصد بیشتر از قیمت کارشناسی تعیین شده است.

ارزش دفتری عرصه و اعیان ملک مذکور به ترتیب ۱۳/۲۰۰ میلیون ریال و ۴/۴۶۶ میلیون ریال است.

نتیجه این مزایده در تاریخ یک دی ماه سال ۹۸ به اطلاع خواهد رسید.

«کماسه»: این نماد نیز از افزایش ۱۰ درصدی نرخ  محصولات خود خبر داد و قیمت جدید را اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه، نرخ جدید محصولات بر اساس میانگین بوده و از فردا، ۱۷ آذر ماه احرا خواهد شد. ننرخ قبلی ماسه‌های ریخته‌گری و صنعتی این شرکت ۱۷۲۰ ریال بوده و پس از افزایش ۱۰ درصدی به ۱۹۷۸ ریال رسیده است.

«اتکام»: شرکت بیمه اتکایی امین در اطلاعیه خود از افزایش سرمایه خود خبر داد که در تاریخ ۱۳ آذر ماه رخ داد.

بر اساس این آمار مقرر شد سرمایه این شرکت از محل اندوخته سرمایه‌ای و سود انباشه خود از مبلغ ۳.۰۰۰ میلیارد ریال به ۳.۳۰۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

«وآذر»: از تاریخ ۱۳ آذر ماه سال جاری به مدت ۱۰ روز این شرکت به فروش زمین خود اقدام کرده است.

متقاضیان محترم حقیقی یا حقوقی برای اطلاع از شرایط و دریافت اسناد مزایده و بازدید و ارائه پیشنهادات خود به مدت ۱۰ روز می‌توانند با مراجعه در ساعات اداری به دفتر مرکزی این شرکت واقع در تبریز، خیابان شهید آیت‌الله بهشتی، روبه‌روی مسجد حاج احتشام، پلاک ۲۸۲، ساختمان عمران جلفا، طبقه دوم مراجعه کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: