۳۰۲
يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید : ۴۹۷
اقتصادی ایران

تیتر یک خبر ویژه

شرکت‌های گروه صنعتی سدید، پخش البرز، فولاد خوزستان و مدیریت انرژی امید تابان هور در سامانه کدال اطلاعیه‌هایی را منتشر کردند. هر یک از این شرکت‌ها به ترتیب با نماد‌های «وسدید»، «پخش»، «فخوز» و «وهور» در بازار در حال فعالیت هستند.
شرکت‌های گروه صنعتی سدید، پخش البرز، فولاد خوزستان و مدیریت انرژی امید تابان هور در سامانه کدال اطلاعیه‌هایی را منتشر کردند. هر یک از این شرکت‌ها به ترتیب با نماد‌های «وسدید»، «پخش»، «فخوز» و «وهور» در بازار در حال فعالیت هستند.

«وسدید»: این نماد از تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت لوله‌سازی ماهشهر که از شرکت‌های تحت کنترل آن است خبر داد.

با توجه به شروع فرایند اجرایی پروژه تولید خط لوله گوره به جاسک، تاثیرات عمده بر کاهش زیان انباشته شرکت فرعی لوله سازی ماهشهر و به تبع آن کاهش زیان انباشته تلفیقی گروه صنعتی سدید خواهد داشت.

«پخش»: از فروش اموال مازاد خود در شیراز به تاریخ ۱۷ آذر ماه سال ۹۸ اطلاع داد.  

این ملک با متراژه ۱۱۹۹۳/۳۲ متر مربع به قیمت پایه مزایده ۵۲۰۰۰ میلیون ریال و مبلغ سپرده ۱۰ درصد قیمت پایه به مزایده گذاشته شده است.

«فخوز»: این شرکت نیز در اطلاعیه خود از ادغام شرکت فرعی گنجینه پردیس (سهامی خاص) در شرکت فرعی چند وجهی فولاد لجستیک (سهامی خاص) خبر داد که با انتشار صورت‌های مالی حسابرسی شده دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال ۹۸ شرکت چند وجهی فولاد لجستیک همراه با اطلاعات ادغام شده شرکت گنجینه خبر داد.

«وهور»: شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور درخصوص تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت تولید نیروی برق سبز منجیل اطلاعیه‌ای را در سامانه کدال منتشر کرد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده در این اطلاعیه، این قرارداد بابت فروش انرژی برق تولیدی شرکت تولید نیروی برق سبز منجیل (شرکت فرعی) با سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر (ساتبا)، پیرو قرارداد شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور با سازمان خصوصی‌سازی در خصوص مزایده خرید ۹۹/۵۸ درصد سهام شرکت تولید نیروی برق سبز منجیل، منعقد شده است.

 با انعقاد این قرارداد درآمد شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه سال ۹۸ افزایش یافته و پیش‌بینی می‌شود سود هر سهم به حدود ۳۵۰ ریال خواهد رسید.

 بر اساس پیش‌بینی اولیه شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در سال منتهی به ۳۰ آذر ماه سال ۹۸ که به سهامدار عمده خود (شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید) ارائه شده بود سود هر سهم بالغ بر ۱۷۷ ریال پیش‌بینی شده بود.

 طبق اعلام شرکت تولید نیروی برق سبز منجیل (شرکت فرعی) پس از انعقاد قرارداد مزبور با سازمان ساتبا برآورد سود خالص سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه سال ۹۸ آن شرکت به حدود ۱۰۰۰ میلیارد ریال بالغ خواهد شد و این امر موجب خواهد شد سود خالص هر سهم شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور حدود دو برابر افزایش یابد.            
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: