۳۶۰
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
تعداد بازدید : ۵۳۴
اقتصادی ایران

تیتر یک خبر ویژه

هر روز با کدال
شرکت‌های کارخانه فارسیت دورود، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، نوش مازندران، سرمایه‌گذاری غدیر و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران که با نمادهای «سفارود»، «غنوش»، «وغدير» و «وساخت» در بازار سهام در حال فعالیت هستند در سامانه کدال به شفاف‌سازی پرداختند.
به گزارش روی تیتر، شرکت‌های کارخانه فارسیت دورود، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان، نوش مازندران، سرمایه‌گذاری غدیر و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران که با نماد‌های «سفارود»،  «غنوش»، «وغدیر» و «وساخت» در بازار سهام در حال فعالیت هستند در سامانه کدال به شفاف‌سازی پرداختند.

«سفارود»: از نتیجه مزایده زمین شرکت سهامی عام فارسیت دورود که در تاریخ ۲۵ مهر ماه سال ۹۸ برگزار شده بود خبر داد.  

به علت به حد نصاب نرسیدن شرکت‌کنندگان در مزایده و پیشنهاد خریداران زیر قیمت کارشناسی شده دادگستری، فروش ملک شرکت منتفی اعلام شد.

«غنوش»: این شرکت از تغییر سال مالی شرکت فرعی خبر داد. در تاریخ شش آذر ماه سال ۹۸ مقرر شد که پایان سال مالی شرکت فرعی (سرمایه‌گذاری نوش مازندران (سهامی خاص)) از ۲۹ اسفند ماه به ۳۰ آذر ماه تغییر یافته است.

«وغدیر»: نماد «وغدیر» نیز از برگزاری مزایده تعدادی سهم در تاریخ ۳۰ آذر ماه سال ۹۸ خبر داد که در آن تعداد ۷۲۰، ۰۰۰، ۰۰۰ سهم معادل هشت درصد سهام شرکت تأمین سرمایه نوین (سهامی عام) عرضه خواهد شد.

«وساخت»: شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران در اطلاعیه خود در سامانه کدال از اقدام به فروش سهام شرکت تامین سرمایه نوین خبر داد.

این شرکت به منظور ایجاد تامین نقدینگی جهت بازپرداخت بدهی‌های بانکی اقدام به فروش سهم شرکت تأمین سرمایه نوین کرده است. آثار ناشی از فروش سهام یاد شده سبب ایجاد سود به مبلغ ۴۴۹,۸۰۷ میلیون ریال با تاثیر مبلغ ۴۱۳ ریال بر روی هر سهم شرکت شده است. تاکنون مبلغ ۲,۵۳۱ ریال سود برای برای هر سهم برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال ۹۹ ایجاد شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: