۴۳۸
دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید : ۵۳۳
اقتصادی ایران

تیتر یک خبر ویژه

هر روز با کدال
شرکت‌های قند هگمتان، پخش البرز و بیمه کوثر که با نماد‌های «قهکمت»، «پخش» و «بکوثر» در بازار سهام در حال فعالیت هستند در سامانه کدال افشاسازی کردند.
به گزارش روی تیتر، شرکت‌های قند هگمتان، پخش البرز و بیمه کوثر که با نماد‌های «قهکمت»، «پخش» و «بکوثر» در بازار سهام در حال فعالیت هستند در سامانه کدال افشاسازی کردند.
 
«قهکمت»: این شرکت در اطلاعیه خود از واردات شکر خام خبر داد. بر اساس اطلاعیه منتشر شده، مابقی سهمیه واردات ۲۶.۵۰۰ تن شکر خام مربوط به این شرکت به مقدار ۱۶.۷۸۱ تن به مقصد بندر امام رسیده و اقدامات لازم در خصوص تخلیه و حمل به کارخانه در حال انجام است. کالا مشمول نرخ ارز گروه یک است و حداکثر ضایعات چهار درصد خواهد بود. همچنین قیمت فروش بر مبنای قیمت مصوب دولت است. علت تاخیر در افشای اطلاعات، اشکال در سیستم ارتباطی گمرک بوده است.

«پخش»: شرکت پخش البرز در ۱۷ آذر ماه مزایده‌ای را برگزار کرد و در اطلاعیه‌ای که امروز منتشر شد نتیجه این مزایده را اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه، م لک مازاد شیراز (زمین به متراژ ۱۱۹۹۳/۳۲ متر مربع) به شرکت پروتئین سویای آرین شیراز (سهامی خاص) فروخته شد.  

مبلغ ۲۵۰۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات سررسید شده فروشنده از خرید تا پایان آذر ماه سال ۱۳۹۸ تسویه و پرداخت شد از باقی ثمن معامله به مبلغ ۲۷۱۶۹ میلیون ریال معادل ۴۰ درصد از محل مطالبات فروش محصولات خریدار از تاریخ یک دی ماه سال ۹۸ لغایت ۲۹ اسفند ماه سال ۹۸ تسویه خواهد شد و ۶۰ درصد باقی مانده از مطالبات خریدار از ابتدای سال ۱۳۹۹ لغایت ۳۰ آبان ماه سال ۹۹ تسویه می‌شود. بدین منظور دو فقره چک معادل ۶۰ درصد و ۴۰ درصد باقی ثمن معامله به شرح ذیل از خریدار اخذ خواهد شد.

«بکوثر»: این نماد نیز درخصوص قرارداد بیمه حوادث ناشی از برق خانگی و تجاری (سایر مصارف) صنعت برق در سال ۹۸ اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

بر این اساس قرار است کلیه خسارت‌های جانی و مالی حادث شده از جریان برق به مشترکین خانگی و تجاری (سایر مصارف)، ساکنین و اشخاص ثالث در عرصه یا عیان ملک مشترک یا اختصاصی و مشاعات ساختمان‌ها و واحد‌های مسکونی و تجاری (سایر مصارف) به سبب استفاده از انشعابات برق جبران شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: