۴۶۸۷
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید : ۳۳۹
در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها؛
رییس جمهوری دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا را لازم الاجرا دانست و گفت: پروتکل‌شکنی نباید شیوه ذهنی شود حتی اگر در مواقعی اجرای دستورالعمل ها با عواطف انسانی سازگاری نداشته باشد

به گزارش فراتیتر، حجت الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور گفت: سرآغاز فعالیت تحصیلی سال ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ را به محضر همه اساتید و دانشجویان سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: ای کاش پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها به من اجازه می داد که مثل سال‌های گذشته امروز از نزدیک در میان جمع شما فرهیختگان و اساتید مسوولان عالی رتبه بخش فرهنگ و دانشجویان عزیز باشم اما چه کنیم که اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی برای همه ما لازم الاجراست و من از روز اول مواجهه با کرونا خودم را موظف می‌دیدم که در شرکتم در مجامع، سفرها و برنامه ها و فعالیت‌ها پروتکل ها را مراعات کنم.

روحانی ادامه داد: معتقدم پروتکل شکنی نباید به عنوان یک شیوه‌ای در ذهن ما باشد ولو این که در برخی مواقع اجرای پروتکل‌ها با عواطف انسان سازگاری ندارد.

رییس جمهوری گفت: از همه مقامات مسوول و دانشگاه‌های کشور سپاسگذاری می‌کنم که هم در ترم گذشته و هم در آغاز سال تحصیلی همه تلاش و فعالیت‌های خود را کار بستند تا دانش‌پژوهان و دانش‌آموزان از علم و تحصیل باز نمانند.

 نیاز به علم و تحقیق نباید روی زمین بماند

وی ادامه داد: ما معتقدیم جامعه ما همان طور که به نیازهای ضروری از قبیل اکسیژن، هوا، آب و غذا نیازمند است، به علم و دانش و فعالیت‌های علمی و تحقیقی نیازمند است و باید این نیاز و خواست به زمین نماند و دانشگاه‌های ما هم در آغاز امسال و هم پایان سال گذشته به این وظیفه خود عمل کردند.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: