۵۳۲
يکشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
تعداد بازدید : ۴۷۸
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

هر روز با کدال
شرکت صنايع فولاد آلياژی يزد، نفت پاسارگاد، سرمايه‌گذاری غدير، کارت اعتباری ايران کيش، معدنی دماوند، داروسازی کوثر و بهمن لیزینگ که با نمادهای «فولای»، «شپاسار»، «وغدير»، «رکيش»، «کدما»، «دکوثر» و «ولبهمن» در بازار سهام در حال فعالیت هستند در سامانه کدال افشاسازی کردند.

به گزارش روی تیتر، شرکت صنايع فولاد آلياژی يزد، نفت پاسارگاد، سرمايه‌گذاری غدير، کارت اعتباری ايران کيش، معدنی دماوند، داروسازی کوثر و بهمن لیزینگ که با نمادهای «فولای»، «شپاسار»، «وغدير»، «رکيش»، «کدما»، «دکوثر» و «ولبهمن» در بازار سهام در حال فعالیت هستند در سامانه کدال افشاسازی کردند.

«فولای»: این شرکت از عدم حصول نتیجه برگزاری مزایده اموال خود در تاریخ ۲۳ آذر ماه سال جاری خبر داد. در این مزایده تعداد ۱۰۹۸۶۳۹۰ سهم معادل ۹۹ درصد سهام شرکت گسترش فولاد سیلندر یزد که در حال احداث است به مزایده گذاشته شد، اما به علت عدم دریافت پیشنهاد در دوره برگزاری مزایده نتیجه‌ای حاصل نشد.

«شپاسار»: برگزاری مزایده املاک ومستغلات خود در تاریخ ۲۸ دی ماه سال ۹۸ خبر داد و اعلام کرد و برای فروش املاک و مستغلات شرکت‌های تابعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) امروز در روزنامه اطلاعات اطلاعیه‌ای را منتشر کرد. این شرکت نیز از

«وغدیر»: نماد وغدیر نیز در تاریخ ۳۰ آذر ماه تعداد ۷۲۰، ۰۰۰، ۰۰۰ سهم معادل هشت درصد سهام شرکت تأمین سرمایه نوین (سهامی عام) را عرضه کرد، اما به دلیل عدم حضور خریدار به انجام نرسید.

«رکيش»: شرکت کارت اعتباری ایران کیش در اطلاعیه‌ای در سامانه کدال از مزایده ملک خود در تاریخ ۲۶ آذر ماه خبر داد که پیشنهادی دریافت نکرد و نتیجه‎‌ای حاصل نشد. 

«کدما»: این نماد نیز از انعقاد قرارداد مهمی با شرکت چینی جهت صادرات خبر داد که در تاریخ ۲۸ آذر ماه ۶۰۰ تن کنسانتره سرب را به این شرکت پیش فروش کرد.

«دکوثر» : شرکت داروسازی کوثر نیز سهام شرکت داروسازی امین را واگذار کرد که این سهام در دو تاریخ ۲۷ آذر و ۳۰ آذر ماه واگذار شده است.

«ولبهمن»: شرکت بهمن لیزینگ هم در نظر دارد سود سال مالی ۹۷ را طبق برنامه اعلامی پرداخت کنند. سهامداران حقیقی می‌توانند از تاریخ یک دی ماه سال ۹۸ با ارائه مدارک معتبر از کلیه شعب بانک صادرات ایران سود خود را دریافت کنند. سهامداران حقوقی نیز باید به همان شکل اعلام شده برای دریافت سود خود اقدام کنند.

 

افشاسازی ۷ نماد بورسی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: