۵۶۵
پنجشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید : ۴۵۲
بیشتر کودکان به بازی با عروسک‌ها و اسباب بازی‌ها علاقه‌مند هستند. اما یک نفر میان آن‌ها وجود دارد که موفق شده این علاقه را به یک تجارت موفق تبدیل کند.

به گزارش روی تیتر، یک پسربچه هشت ساله که در سال ۲۰۱۹، ۲۸ میلیون دلار از معرفی و بررسی اسباب بازی‌ها در یوتیوب درآمد داشته است. 

رایان کاجی هشت ساله و خانواده‌اش چهار سال پیش با ایجاد یک کانال یوتیوب، به معرفی اسباب بازی‌ها پرداختند. حالا پس از چهار سال، او پردرآمدترین کانال یوتیوب را دارد. فیلم‌های او که معمولا کمتر از ده دقیقه زمان دارند، به معرفی و بررسی اسباب بازی‌های جدید بازار محدود می‌شود. اما جذابیت اجرای او و آهنگ‌هایی که او بر روی ویدیوهایش قرار می‌دهد، باعث شده حالا بیش از 23 میلیون دنبال‌کننده در یوتیوب داشته باشد و هر یک از ویدیوهایش بارها دیده شود. مجموعا ویدیوهای او، بیش از 34 میلیارد بار تماشا شده‌ است.

رایان سال گذشته در گفتگو با NBC گفته بود، ویدیوهای او سرگرم‌کننده و جذاب است چون خودش شخصیت خنده‌داری دارد. اما موفقیت او محدود به یوتیوب نیست و بخشی از درآمد او خارج از این سرویس اشتراک ویدیو به دست می‌آید. او با فروش لباس‌ها و محصولات مرتبط با کانالش در فروشگاه‌هایی مانند والمارت و آمازون درآمدزایی می‌کند. و البته که در شبکه تلویزیونی نیکلودئون برنامه تلویزیونی خودش را دارد. او به زودی در شبکه اینترنتی هیولو هم حاضر خواهد شد.