۵۹۲۱
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید : ۵۹
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

معاون حقوقی و عامه دادستان تهران از احتمال ورود دادستانی به ماجرای چمن ورزشگاه آزادی خبر داد.

معاون حقوقی و عامه دادستان تهران از احتمال ورود دادستانی به ماجرای چمن ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش فراتیتر، ولی‌الله مهبودی، معاون حقوقی و عامه دادستان تهران گفت: پس از نمونه‌برداری از چمن ورزشگاه آزادی اگر کم کاری صورت گرفته باشد قطعاً به آن ورود خواهیم شد.
وی درباره بازدید از چمن ورزشگاه آزادی و نمونه‌برداری‌های صورت گرفته اظهار داشت: براساس وظایف ذاتی که قوه قضاییه در صیانت از حقوق عامه دارد، دادستانی تهران دومین مرحله‌ای است که در سال جاری به ورزشگاه آزادی ورود پیدا می‌کند. یک مورد در بحث امنیت ورزشگاه بود که خدا را شکر بررسی‌ها انجام و دستورات لازم داده شد و در حال رفع نقص کامل است. پیگیری می‌کنیم هر چه زودتر از ظرفیت کامل این ورزشگاه استفاده شود.
مهبودی ادامه داد: با توجه به مسائلی که در فضای مجازی درباره چمن ورزشگاه، بیماری و نوع آبیاری چمن ورزشگاه آزادی مطرح شد، دادستانی به این موضوع ورود کرد. از خاک و آب نمونه‌برداری شده و بعد از نظر کارشناسی قطعاً خبر آن منعکس خواهد شد. اگر در این مسیر کم کاری صورت گرفته باشد قطعاً دادستانی ورود خواهد کرد.
معاون حقوقی و عامه دادستان تهران در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد کیفیت چمن ورزشگاه چیست؟ گفت: کیفیت چمن متأسفانه خوب نیست؛ ولی دوستان تلاش کردند وضعیت بهتر شود. نظریه ما از نظر قضایی بعد از اخذ نظریه کارشناسی داده می‌شود.
مهبودی در واکنش به این پرسش که او نیز از مشاهده وضعیت چمن ورزشگاه آزادی در دیدارهای اخیر و واکنش‌های منفی به آن ناراحت شده است، گفت: قطعاً! به هر حال آبروی نظام جمهوری اسلامی است. با توجه به ظرفیتی که کشور ما داشته و متخصصانی که در کشور ما وجود دارد، این وضعیت زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و دادستانی پیگیری می‌کند تا وضعیت مطلوب حاصل شود.
«آیا در خصوص فوتبال و مسائل مربوط به آن پرونده‌ای در دادستانی مطرح شده است؟» وی در پاسخ به این سؤال گفت: قطعاً پرونده‌هایی که به دست ما می‌رسد در دادسرای ویژه رسیدگی می‌شود. پرونده‌هایی در مورد فوتبال وجود داشته است. مخصوصاً در بحث صدمات وارد شده پرونده در دادسرای پزشکی تشکیل می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: