۵۹۳۹
سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۱
تعداد بازدید : ۶۳
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

بازی دو تیم سپاهان و الاتحاد در حالی توسط داور لغو شد که مدیرعامل سپاهان این مساله را مطالبه تیم الاتحاد عنوان کرد.

بازی دو تیم سپاهان و الاتحاد در حالی توسط داور لغو شد که مدیرعامل سپاهان این مساله را مطالبه تیم الاتحاد عنوان کرد.

به گزارش فراتیتر، مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:نزدیکی‌های مسابقه مواردی از سوی ناظر مسابقه مطرح شد که توسط الاتحادی‌ها مطالبه شده بود. درخواست آنها خارج از مسائل ورزشی و برخلاف اصولی بود که همه جا مطرح بوده است.
محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص امتناع الاتحاد عربستان از بازی مقابل زردپوشان اصفهانی اظهار داشت: برای برگزاری یک مسابقه استاندارد در سطح لیگ قهرمانان آسیا از هفته‌ها قبل سازماندهی لازم را انجام داده بودیم و بستر لازم برای انجام این مسابقه به بهترین شکل ممکن فراهم شده بود.
وی افزود: استقبال خوبی را از تیم الاتحاد عربستان در هنگام ورود به ایران از سوی باشگاه سپاهان صورت گرفت که مورد تقدیر مدیرعامل این باشگاه قرار گرفت.
مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: ساعت ۱۱ صبخ روز گذشته (یکشنبه) با حضور نمایندگان امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیا،باشگاه سپاهان و الاتحاد عربستان برگزار شد و همه چیز مورد تایید قرار گرفت.
ساکت تصریح کرد: ورزشگاه نقش جهان بیش از دو سال و نیم است با همین شکل و شمایل مورد تایید فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)، کنفدراسیون فوتبال آسیا،فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ قرار گرفته است و شاهد برگزاری مسابقالت زیادی در این ورزشگاه بوده‌ایم.
مدرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد:در جلسه هماهنگی پیش از بازی هیچ ابهامی مطرح نشد و در صورتجلسه هیچ چیزی را مشاهده نمی‌کنید، باشگاه سپاهان با هماهنگی ناظر بازی دیروز ساعت ۱۹:۳۰ ورزشگاه نقش جهان را برای تمرین کردن در اختیار باشگاه الاتحاد عربستان قرار داد و این باشگاه یک جلسه تمرینی را در همین ورزشگاه با طراحی که وجود داشت انجام داد،آنها میزبانی ما را مورد تایید قرار دادند.
وی تصریح کرد: هواداران زن و مرد باشگاه سپاهان حضوری همه جانبه در ورشگاه داشتند، سفیر عربستان سعودی میهمان ما بود اما نزدیکی‌های مسابقه مواردی از سوی ناظر مسابقه مطرح شد که توسط الاتحادی‌ها مطالبه شده بود. درخواست آنها خارج از مسائل ورزشی و برخلاف اصولی بود که همه جا مطرح بوده است. روز قبل تمرین کرده بودند، جلسه هماهنگی کرده بود.
ساکت تایید کرد:دقایقی قبل از برگزاری بازی با به صورت یکطرفه الاتحاد عربستان اقدام به خروج از ورزشگاه گرفت. داوران بازی را نیمه کاره اعلام کردند، شکایت خود را با مستندات به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه خواهیم داد.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: