۵۹۱۱
يکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید : ۷۶
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

بر اساس گزارش‌ها قرار یک مجموعه ورزشی جدید در کنار حرم امام خمینی ساخته شود.

بر اساس گزارش‌ها قرار یک مجموعه ورزشی جدید در کنار حرم امام خمینی ساخته شود.

به گزارش فراتیتر، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش، در حاشیه نشست مکان‌یابی برای احداث ورزشگاه جدید تهران که قرار است در زمین ۳۰۰ هکتاری در مجاورت حرم امام خمینی ساخته شود، گفت: آنچه که برای احداث یک مجموعه ورزشی مهم است، دسترسی به زیرساخت‌هایی مثل فرودگاه، مترو، اتوبان و نداشتن زمین‌های معارض است که در این موضوعات هیچ مشکلی درباره ساخت این مجموعه وجود ندارد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود هزینه های کلان ساخت این مجموعه جدید صرف بازسازی مجموعه های ورزشی تختی و آزادی شود، گفت: اگر می‌خواستیم مجموعه ای را درون همان مجموعه‌ها ایجاد کنیم باعث افزایش سرانه ورزشی تهران که در این زمینه دچار مشکل است، نمی‌شدیم. تهران سرانه ورزشی پایینی دارد و این مجموعه به مجموعه‌های ورزشی تهران افزوده می‌شود. ضمن اینکه این مجموعه به لحاظ زیر ساختی از آن ها هم بهتر می شود. ردیف بودجه آزادی و تختی متفاوت است و بازسازی آن ها نیز در حال انجام است و ربطی به این مجموعه ندارد.
کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: برخلاف دولت‌های قبلی این بار رئیس جمهور تاکید کرده باید این ورزشگاه فاخر ساخته شود. این افتخاری برای نظام و دولت سید ابراهیم رئیسی است.
او ادامه داد: قرار است مکان بین‌المللی در شان نظام ساخته شود. استان امام خمینی(ره) پیشگام شده و شهرداری تهران نیز آمادگی دارد. هر طوری نهاد ریاست جمهوری تصمیم بگیرد ما هم تابع هستیم. اگر جوانان ما هم چنین مجموعه‌ای ببینند، خوشحال خواهند شد که جمهوری اسلامی چنین مجموعه‌ای ساخته است‌.
در جمع بندی و دستور جلسه این نشست قید شد محل احداث این مجموعه ورزشی در همان منطقه در نظر گرفته شود. البته اگر تا ۱۰ روز آینده هم محل جدید و متناسبی معرفی شد، آن محل نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: