۵۹۴۷
سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید : ۱۰۵
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد که با هر قیمتی حاضر به احداث ترامو در تهران نیستیم.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد که با هر قیمتی حاضر به احداث ترامو در تهران نیستیم.

به گزارش فراتیتر، محسن هرمزی، با ارائه آماری از تفاوت میزان جا به جایی مسافران با تراموا با اتوبوس‌های عادی، بی‌آرتی و مترو، مختصات احداث "خطوط تراموا" در تهران را تشریح کرد.
وی در خصوص احداث تراموا در تهران گفت: ما نمی‌گوییم که حتماً باید اجرا شود و به هر قیمتی قرار نیست این اتفاق بیفتد؛ قرار نیست شهر را دچار مشکل کنیم و بگوییم چون حرف دوره ماست باید عملی شود.
هرمزی تاکید کرد: برای اجرای این طرح، جوانب ترافیکی، فنی، مطالعات امکان سنجی و برآورد هزینه سنجیده می‌شود و در صورتی که نتیجه مثبتی دریافت کردیم طرح اجرایی می‌شود بنابراین قرار نیست شهر را با یک چالش مواجه کنیم.
وی افزود: با توجه به اینکه راه‌اندازی تراموا یک مگا پروژه است، در برخی بخش‌ها می‌توانیم با بخش خصوصی همکاری کنیم اما در بخش تأمین سرمایه و واگن، سراغ بخش دولتی می‌رویم که در این راستا تفاهم نامه‌ای با وزارت دفاع منعقد کردیم و درباره کلیات موضوع به توافق رسیدیم تا در صورتی که نتیجه نهایی مطالعات، اجرای طرح باشد وارد فاز مذاکره با وزارت دفاع شویم و سرمایه‌گذاری به صورت تهاتر انجام شود.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد میزان جابه جایی مسافرین با تراموا گفت: تراموا در مقایسه با اتوبوس‌های بی آر تی و اتوبوس‌های عادی، می‌تواند نقش مؤثرتری در میزان جا به جایی مسافران داشته باشد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: