۶۰۱۰
شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
تعداد بازدید : ۱۱۲
معاون وزیر آموزش و پرورش از مشخص شدن نتایج آزمون دبیری و هنرآموزی، اوایل آبان سال جاری خبر داد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش از مشخص شدن نتایج آزمون دبیری و هنرآموزی، اوایل آبان سال جاری خبر داد.
به گزارش فراتیتر، علی فرهادی اظهار کرد: آزمونی برای جذب ۲۲ هزار دبیر و هنرآموز داشتیم که از این تعداد حدود ۱۸ هزار نفر دبیر و بقیه هنرآموز بودند. امیدواریم نتایج این آزمون نیز اوایل آبان مشخص شود. پیش بینی ما این است که حدود ۱۵ هزار نفر در مرحله اول این آزمون قبول شوند که این تعداد به مدارس اعزام می‌شوند.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش درباره جزئیات بیمه تکمیلی امسال معلمان نیز گفت: ما ابتدا موظف بودیم بیمه درمان فرهنگیان و خانواده آنها را پوشش دهیم. بیمه تکمیلی امسال نسبت به قبل تفاوت یافت. قبلا خانم هایی که صاحب فرزند می شدند سقف هزینه درمان داشتند اما الان این سقف برداشته شده است. برای دندانپزشکی ۳.۵ میلیون بیمه داشتیم اما الان این رقم به ۶ میلیون در سال رسیده است. برای عینک یک میلیون تومان بیمه داشتیم که این رقم امسال به ۱.۵ میلیون تومان رسیده است.
علی فرهادی درباره برقراری فوق العاده ویژه برای معلمان، توضیح داد: فوق العاده ویژه شامل منتخبین است و شامل همه نیروهای دستگاه ها نمی شود و مشاغل خاص را در بر می گیرد. ما در این زمینه برای فوق العاده ویژه معلمان مکاتبه کردیم و منتظر تصمیم شورای حقوق و دستمزد هستیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: