۵۹۸۳
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
تعداد بازدید : ۸۸
صفحه نخست عمومی

اخبار چرخشی

وزیر آموزش و پرورش از وجود تیمی 100 نفره برای رسیدگی به رتبه‌بندی بیش از 1 میلیون معلم در کشور خبر داد.

وزیر آموزش و پرورش از وجود تیمی 100 نفره برای رسیدگی به رتبه‌بندی بیش از 1 میلیون معلم در کشور خبر داد.

به گزارش فراتیتر، رضا مراد صحرایی با بیان اینکه بیش از یک میلیون معلم در کشور در حال فعالیت هستند، اضافه کرد: اگر این گروهی که برای انجام کار رتبه بندی معلمان فعالیت می‌کنند، درماه برای ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار نفر حکم صادر کنند، تا پایان امسال تمامی اعتراضات را بررسی کرده و احکام آنها را صادر خواهیم کرد.
رضا مراد صحرایی همچنین اظهار داشت: پیش از این گفته بودیم که موضوع رتبه‌بندی معلمان و رسیدگی به اعتراضات را تا پایان شهریورماه رسیدگی خواهیم کرد. چرا که رتبه بندی چند مرحله دارد و بخش رتبه بندی معلمان در شهرستان‌ها تعیین تکلیف شده است.
وزیر آموزش و پرورش افزود: بررسی اعتراضات در شهریورماه آغاز شد و در مهرماه رسیدگی به این اعتراضات انجام و نسبت به پرداخت‌ها اقدام شد. ولی فرآیند رتبه بندی برنامه پیوسته و دائمی آموزش و پرورش است.
صحرایی گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از همکاران آموزش و پرورش به صورت دو نوبته نظرات معلمان واعتراض‌های آنان را در دبیرستان البرز که برای این کار در نظر گرفته شده بررسی کردند و هر ماه ۶۰ هزار حکم در مرحله صدور قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه بیش از یک میلیون معلم در کشور در حال فعالیت هستند، اضافه کرد: اگر این گروهی که برای انجام کار رتبه بندی معلمان فعالیت می‌کنند، درماه برای ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار نفر حکم صادر کنند، تا پایان امسال تمامی اعتراضات را بررسی کرده و احکام آنها را صادر خواهیم کرد.
وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه پرداخت‌های جدید معلمان کاملا بر اساس رتبه بندی است، تصریح کرد: این فرآیند ادامه دارد و حکم‌های گروه‌های مختلف صادر شده و به ترتیب حکم سایر گروه‌ها را هم صادر خواهیم کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: