۵۹۲۹
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید : ۶۰
وزیر کشور مطرح کرد:
وزیر کشور میزان صادرات غیرنفتی ایران را حدود ۵۰ میلیارد دلار عنوان کرد.

وزیر کشور میزان صادرات غیرنفتی ایران را حدود ۵۰ میلیارد دلار عنوان کرد.

به گزارش فراتیتر، احمد وحیدی با اشاره به میزان صادرات غیر نفتی تاکید کرد: به اذعان متخصصان و کارشناسان ظرفیت ۱۰۰ میلیارد دلار صادرات را داریم که در گام اول این میزان قابلیت افزایش تا ۷۰ میلیارد دلار را دارد.
احمد وحیدی در نشست بررسی موانع و چالش های حوزه صادرات غیرنفتی که با حضور عباس علی آبادی وزیر صمت و جمعی از استانداران و صادرکنندگان در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: موضوع صادرات غیرنفتی با حضور ۱۰ نفر از استانداران و فعالان این عرصه برگزار شد و موضوع اصلی این بود که ما چگونه صادرات غیرنفتی را ارتقا دهیم اگرچه پیشرفت های خوبی در حوزه صادرات داشتیم.
وزیر کشور تصریح کرد: بالغ بر ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داریم اما ظرفیت کشور برای صادرات غیرنفتی به اذعان متخصصان و کارشناسان ۱۰۰ میلیارد دلار است و در گام اول می توانیم تا ۷۰ میلیارد دلار این صادرات را افزایش دهیم.
وی افزود: در این جلسه بحث ما این بود که از ظرفیت استان ها استفاده بیشتری کنیم و در هر کدام از استان ها که صادرات غیرنفتی داریم با محوریت استاندار می توان به رفع موانع این صادرات کمک کنیم به همین دلیل این جلسه با حضور استانداران برگزار شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: