۶۱۰۶
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
تعداد بازدید : ۹۳
رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد:
رئیس مجلس از توافق بین دولت و مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

رئیس مجلس از توافق بین دولت و مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

به گزارش فراتیتر، محمدباقر قالیباف اظهار کرد که مجلس و دولت در مورد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در برنامه توسعه هفتم به توافق رسیدند.
رئیس مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: در خصوص بازنشستگان نیز در جلسه‌ای که تشکیل شد توافق بین مجلس و دولت برای همسان سازی حقوق در لایحه برنامه انجام شده و قطعا مجلس از کنار این موضوع مهم رد نخواهد شد. امیدواریم این موضوع در صحن مجلس مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از ۲۳ هزار کلاس درسی که در آغاز سال تحصیلی با مشکل تامین معلم مواجه بودند امروز کمتر از سه هزار کلاس درس با این مشکل مواجه هستند و وزیر آموزش و پرورش قول دادند ظرف سه روز آینده مشکل این کلاس‌ها حل شود.
محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر حسن پور بیان کرد: در خصوص بحث معلمان بنده از ابتدا این موضوع را پیگیری کردم. در همان روزهای ابتدایی بر اساس آماری که بنده به دست آوردم حدود ۲۳ هزار کلاس دچار مشکل بود اما بر اساس گزارشی که ساعت ۱۰ شب گذشته از وزیر گرفتم و با توجه به آخرین مصوبه‌ای که برای بازگشت بکار بازنشستگان داشتیم و بدهی‌هایی که پرداخت شد اکنون حدود ۳۰۰۰ کلاس درس با مشکل مواجه هستند که وزیر قول داده‌اند ظرف دوروز آینده مشکل این کلاس‌ها حل شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: