۶۱۷۳
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید : ۸۴
یک نماینده مجلس با اشاره به کمبود معلم خواستار پاسخگویی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص شد.

یک نماینده مجلس با اشاره به کمبود معلم خواستار پاسخگویی وزارت آموزش و پرورش در این خصوص شد.

به گزارش فراتیتر، حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: این سوال مطرح است که در 3 ماه تعطیلات مدارس مدیران آموزش و پرورش آیا خواب بودند که تازه به فکر دنبال کردن مسائل افتاده‌اند.
حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه با بیان اینکه نمایندگان مجلس موظف هستیم به مشکلات جامعه بپردازیم، گفت: این مشکلات مسائل متوقف نشده است و باید علیرغم زمان بررسی برنامه به آنها توجه کنیم، برای مثال مشکل مدارس آموزش و پرورش هنوز حل نشده است و از شما خواهش می‌کنم از نمایندگان استمزاج کنید و ببینید این مشکلات چه وضعی دارد.
وی افزود: هر مدرسه‌ای که می‌بینیم مشکل دارد، ضمن کمبود معلم در پذیرش آموزگار افراط و تفریط‌هایی صورت می‌گیرد و اتفاقاتی رخ می‌دهد که شاید بعداً باید مجلس به آن ورود کند و نکته بعد این است که در موضوع خدمتگزار مدارس نیز مشکلات زیادی وجود دارد و این سوال مطرح است که در 3 ماه تعطیلات مدارس مدیران آموزش و پرورش آیا خواب بودند که تازه به فکر دنبال کردن مسائل افتاده‌اند.
نماینده شاهین‌شهر بیان کرد: سازمان امور استخدامی نیز سالیان سال به آموزش و پرورش ظلم کرده است و شناخت درستی نیز از آموزش و پرورش وجود ندارد.
قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده شاهین‌شهر درباره مشکلات آموزش و پرورش، اظهار کرد: روز گذشته نیز درباره مشکلات آموزش و پرورش صحبت و مقرر شد حتماً به صورت جداگانه و به صورت غیررسمی و جدا از برنامه جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش برای بررسی مشکلات آموزش و پرورش برگزار کنیم و این جلسه در حال تنظیم است و گزارش نظارتی آن نیز در حال آماده شدن است و حتما سازمان امور استخدامی را در این جلسه دعوت می‌کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: