۶۱۶۲
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
تعداد بازدید : ۷۲
قیمت 6 خودرو وارداتی پس از یک هفته در نهایت مشخص شد.

قیمت 6 خودرو وارداتی پس از یک هفته در نهایت مشخص شد.

به گزارش فراتیتر، پس از حدود یک هفته بالاخره قیمت ۶ عدد از خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه مشخص شد و متقاضیان می توانند با توجه به آن ها نسبت به اولویت بندی در سایت اقدام کنند.
سامانه یکپارچه امروز قیمت ۶ عدد از جدیدترین خودروهای وارداتی که هفته گذشته کاتالوگ آن ها بر روی سایت سامانه قرار گرفته بود را به صورت علی الحساب مشخص کرد.
طبق اعلام سایت سامانه قیمت های اعلامی هنوز قطعی نیستند و هزینه های جانبی مانند شماره گذاری، هزینه اسقاط و … هم به آن ها اضافه نشده است. به این ترتیب متقاضیان خودروهای وارداتی می توانند از ۲۴ ام تا ۲۵ ام مهر ماه (حداکثر ۲ روز) نسبت به انتخاب اولویت های مد نظر خود اقدام کنند.
پس از مشخص شدن خودروی تخصیص داده شده به هر شخص، متقاضی باید ۵۰ درصد قیمت علی الحساب را واریز کند تا قرارداد میان وارد کننده و او منعقد شود.
هیوندای النترا: ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هیوندای کرتا: ۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کیا سلتوس: ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
زوتی DL5 : ۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰
چانگان CS55: ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
جتا VS7: ۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تبصره1- قیمت فروش محاسباتی علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه های شماره گذاری، اسقاط خودرو فرسوده، کرایه حمل و ... در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت های قطعی و مصوف اضافه خواهد شد.
تبصره2- قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارایه کلیه مستندات و مدارک مثبته و بر اساس آخرین و ضوابط و مقررات تعیین و اعلام می گردد.
تبصره3- ملاک قیمت قطعی خودرو، رقم اعلامی و مصوب شورای رقابت خواهد بود.
تبصره4- مبلغ پرداختی در این مرحله و پس از فراخوان اولیه صورت گرفته 50% قیمت علی الحساب خواهد بود که پس از واریز مبلغ مذکور نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضی توسط شرکت واردکننده اقدام می گردد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: