۶۷۴۱
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
تعداد بازدید : ۸۸
فدراسیون والیبال، پس از ناکامی‌های پیاپی تیم ملی والیبال در بازی‌های جهانی به دنبال سرمربی جدید برای این تیم است.

فدراسیون والیبال، پس از ناکامی‌های پیاپی تیم ملی والیبال در بازی‌های جهانی به دنبال سرمربی جدید برای این تیم است.
به گزارش فراتیتر، سومین نشست کمیته فنی فدراسیون والیبال روز دوشنبه هشتم آبان برای بررسی گزینه‌های هدایت تیم ملی مردان ایران برگزار می‌شود.
در این نشست علل ناکامی در رقابت‌های انتخابی المپیک بررسی شد و هم‌چنین تعیین راهکارهایی برای برطرف کردن مشکلات به وجود آمده، بهبود برند اجتماعی والیبال و تعیین استراتژی برای انتخابی مناسب‌ترین کادر فنی برای تیم ملی والیبال کشورمان با توجه به شرایط پیشرو و راه سخت صعود به المپیک ۲۰۲۴ پیشنهاد داده شد که جذب سرمربی خارجی برای تیم ملی والیبال ایران از جمله این راهکارها بود.

هم‌چنین در ادامه نشست روز ۲۶ مهرماه درباره معیارهایی مشخص برای انتخاب سرمربی و کادر فنی تیم همچون قدرت انتخاب و تصمیم‌گیری و مدیریت حرفه‌ای همراه با برنامه‌ای حرفه‌ای متناسب با پتاسنیل بالای والیبال ایران که موجب ابراز تمایل مربیان بزرگ دنیا برای در اختیار گرفتن هدایت تیم ملی والیبال کشورمان شده است، بحث و بررسی شد و کمیته فنی خواهان نهایی شدن سرمربی تیم ملی ایران در زمان طلایی اکتبر و نوامبر که اکثر مربیان بزرگ دنیا در حال مذاکره و انعقاد قرارداد هستند، شدند.

در پایان مقرر شد با توجه به انجام مذاکرات اولیه با چندین گزینه مطرح، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال مذاکرات خود را با تمامی گزینه‌ها به صورت کامل انجام دهد و برنامه و شرایط هر یک را دریافت تا در جلسه بعدی کمیته فنی گزینه‌های نهایی که معیارهای تعیین شده را دارا باشند، بررسی شوند.

رئیس فدراسیون والیبال تا کنون با گزینه‌های متعددی مذاکره و فردا (یک‌شنبه هفتم آبان) با آخرین گزینه به صورت آنلاین مذاکره خواهد کرد تا جمع‌بندی مذاکرات با لوران تیلی، جانلورنزو بلنجینی، استفان آنتیگا، مارسلو مندز، آندره‌آ آناستازی، ویتال هاینن، رنان دالزاتو، فیلیپ بلین، ولادیمیر آلکنو، خاویر وبر، رادوستین استویچف، آنجلو لورنزتی، روبرتو پیاتزا و …. را در نشست کمیته فنی ارائه کند.

بدین ترتیب سومین نشست کمیته فنی در سال ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ روز دوشنبه هشتم آبان به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی آغاز می‌شود تا تمامی گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال مردان ایران بررسی شوند.

در این جلسه علاوه بر حضور اعضای کمیته فنی که متشکل از پیشکسوتان این رشته ورزشی محسوب می‌شوند و چهره‌های جدیدی از نسل طلایی والیبال ایران که در حال حاضر وارد عرصه مربیگری شده‌اند، نفرات دیگری نیز به صورت آنلاین حضور خواهند داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: