۶۷۶
سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید : ۴۷۴
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

در پی اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال، شرکت‌های داروسازی دکتر عبیدی، پتروشیمی پردیس، معدنی دماوند، سرمایه‌گذاری بوعلی، بازرسی مهندسی و صنعتی ایران و پتروشیمی خراسان که با نماد‌های «دعبید»، «شپدیس»، «کدما»، «وبوعلی»، «بازرس» و «شخاس» در حال فعالیت هستند افشاسازی کردند.

به گزارش روی تیتر، در پی اطلاعیه‌های منتشر شده در سامانه کدال، شرکت‌های داروسازی دکتر عبیدی، پتروشیمی پردیس، معدنی دماوند، سرمایه‌گذاری بوعلی، بازرسی مهندسی و صنعتی ایران و پتروشیمی خراسان که با نماد‌های «دعبید»، «شپدیس»، «کدما»، «وبوعلی»، «بازرس» و «شخاس» در حال فعالیت هستند افشاسازی کردند.

«دعبید»: از تولید محصول جدید با نام Liroprim خبر داد که به زودی به بازار دارو عرضه خواهد شد.

«شپدیس»: اطلاعیه نماد «شپدیس» توقف تمامی فعالیت‌های این شرکت متوقف شد. در این اطلاعیه آمده است: «به دلیل برودت هوا و افت شدید فشار گاز و بنا به دستور شرکت ملی گاز مبنی بر کاهش و قطع مصرف خوراک گاز طبیعی، ظرفیت واحد‌های تولیدی این شرکت از مورخ ۲۰ دی ماه سال ۹۸ محدود و در پی تشدید شرایط و قطع خوراک گاز طبیعی، تمام واحد‌ها به ترتیب فاز یک روز جمعه مورخ ۲۰ دی ماه سال ۹۸، فاز دو روز شنبه مورخ ۲۱ دی ماه سال ۹۸ و فاز سه روز یکشنبه مورخ ۲۲ دی ماه سال ۹۸ از مدار تولید خارج و تولید اوره و امونیاک هر سه فاز این شرکت به صورت صد درصد متوقف شده است. بدیهی است پس از وصل شدن مجدد گاز خوراک طبیعی، آثار مالی ناشی از توقف تولید محاسبه و در صورت با اهمیت بودن به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسانید.»

«کدما»: شرکت معدنی دماوند از برگزاری مزایده در روز گذشته خبر داد که در این مزایده ۲۰۰ تن کنسانتره سرب پیش فروش شد.

«وبوعلی»: نماد «وبوعلی» نیز در سامانه کدال اطلاعیه‌ای را منتشر کرد و از عدم حصول نتیجه برگزاری مزایده خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: «این شرکت در نظر داشت شش قطعه زمین واقع در منطقه توریستی عباس آباد تنکابن (چالوس) و یک باب مغازه واقع در مجتمع تجاری دنیای نوردر بزرگراه رسالت تهران را بر مبنای قیمت پایه مبتنی بر گزارش کارشناسی رسمی دادگستری از طریق مزایده عمومی مندرج در روزنامه‌های کثیرالانتشار در مجموع به مبلغ ۱۰۱۰۰۰ میلیون ریال به فروش برساند. مهلت دریافت پاکت‌ها پیشنهادی از روز دوشنبه مورخ ۲۵ آذر ماه سال ۹۸ لغایت روز دوشنبه مورخ ۲۳ دی ماه سال و تاریخ بازگشایی پاکات و حصول نتیجه در ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۴ دی ماه سال ۹۸ در محل دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران، خیابان گاندی، خیابان یازدهم (شهید علی شهاب)، پلاک ۱۳ است. متقاضیان محترم می‌بایست معادل پنج درصد قیمت پایه ملک را بابت ودیعه شرکت در مزایده به شماره حساب ۰۲۰۴۷۳۲۸۵۵۰۰۰ نزد بانک دی شعبه میدان ونک، به نام شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی واریز و رسید آن را در پاکات جداگانه به آدرس فوق به واحد مالی در شرکت تحویل دهند.»

«بازرس»: بر اساس اطلاعیه نماد «بازرس»، این شرکت در مجمع عادی فوق‌العاده در تاریخ ۲۵ آبان ماه سال ۹۸ و مجمع عادی سالیانه که در تاریخ ۹ دی ماه سال ۹۷ برگزار شد در خصوص صورتجلسه مجمع عادی به طور فوق‌العاده توضیحاتی ارائه داد.

«شخاس»: شرکت پتروشیمی خراسان نیز در اطلاعیه خود از توقف تمامی فعالیت‌های شرکت به علت برودت هوا و افت فشار گاز خبر داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: