۶۷۶۱
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید : ۷۷
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط این تیم صحبت کرد.

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط این تیم صحبت کرد.

به گزارش  فراتیتر، ایمان عالمی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه)  با اشاره به پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر،اظهار داشت: استقلال با حضور هواداران خود یک پیروزری بزرگ را جشن گرفت، حضور این عزیزان باعث می‌شود انگیزه مضاعفی به تیم تزریق شود و بازیکنان با روحیه بیشتری در زمین مسابقه بازی کنند، با جرات می‌توانم بگویم هواداران نقش عمده‌ای در بردهای اخیر استقلال ایفا کرده‌اند.

وی افزود: استقلال نمایش خوبی را مقابل تیم آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت، یک فوتبال با برنامنه و هدفمند را در طول دقایق بازی به اجرا گذاشت و سه امتیاز ارزشمند دیگر را به حساب اندوخته‌های خود اضافه کرد.به طور حتم جمع آوری این امتیازات می‌تواند به استقلال در راه هدف بزرگی که دارد کمک کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان گفت: در دقایق ابتدایی بازی یک پنالتی به سود استقلال گرفته نشد، اگر آن پنالتی گرفته و تبدیل به گل می‌شد استقلال می‌توانست تعداد گل‌های خود را افزایش دهد، به جز این آبی‌پوشان فرصت‌های خوبی را بر رروی دروازه حریف ایجاد کردند، در فوتبال بازی کردن با تیم‌هایی که با نفرات زیاد بازی کرده و مهجمانش در زمین خودی هستند سخت است اما با این حال تیم استقلال در چند مورد تا گلزنی پیش رفت که ایبن نشان می‌دهد تیم تاکتیک و برنامه دارد.

عالمی تصریح کرد: استقلال به یک تبدیل شده است، تیمی متحد و یکرنگ که بازیکنانش مثل کوه پشت هم هستند و حس برتری در وجود آن‌ها نهادینه شده است، این تیم شایسته تقدیر است و امیدوارم در پایان فصل به آنچه لیاقت و استحقاقش را دارند برسند.

وی تاکید کرد: بلانکو را در تمرینات استقلال دیده بودم، او بازیکن توانمندی است اما باید به شرایط مسابقه نزدیک شود، کادر فنی به دنبال این است او را با شرایط جدید وفق دهد تا بتواند باری از دوش خط حمله بردارد، او بازیکن بزرگی است که در سال‌های گذشته آمار عالی از خود بر جای گذشته است، این بازیکن اگر در ترکیب استقلال جا بیفتد دست به کارهای بزرگی خواهد زد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: متاسف هستم از اینکه جواد نکونام محروم شد، بحث داوری همیشه وجود داشته و روی مربیان تاثیر می‌گذارد، اگر جواد نکونام حرفی را بر زبان آورد و اعتراضی کرد به خاطر فشار بازی بود نه اینکه بخواهد قوانین را نقض کند، در همه جای دنیا مربیان اعتراض می‌کنند، البته باید قبول کرد داوری‌ها در چند هفته اخیر به ضرر استقلال بوده است، به عنوانم مثال در دقیقه 6 به سود استقلال پنالتی گرفته نشد و اگر آن توپ ثانیه‌های پایانی به جای تیرک وارد دروازه استقلال می‌شد چه اتفاقی رقم می‌خورد؟ دو امتیاز حساس استقلال از بین می‌رفت! داوری‌ها بهتر شده است اما توقع این است بهتر از این بشود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: