۶۷۸۷
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید : ۷۹
اسپانسر جدید باشگاه استقلال به فروش آیفون‌های قاچاق متهم شد.

اسپانسر جدید باشگاه استقلال به فروش آیفون‌های قاچاق متهم شد.
به گزارش فراتیتر، اخیرا یکی باشگاه استقلال با اسپانسری جدید قرار داد امضا کرده است که البته جزئیات این قرارداد در سامانه کدال افشا شده است.

گفتنی است اسپانسر جدید باشگاه فوتبال تهرانی، یک شرکت فروشنده ی تلفن های همراه است که در قرداد اسپانسری تیم فوتبال مذکور، متعهد به پرداخت 40 تا 80 میلیارد تومان به این باشگاه شده است.

ماجرای قراردادهای اسپانسری منتشرشده در کدال با این مجموعه از آنجا اهمیت پیدا می کند که نوع عرضه فروشندگان موبایل در هفته های اخیر با حساسیت بیشتری از سوی نهادهای نظارتی کشور دنبال میشود.

یکی از گلوگاههای اصلی عرضه موبایل در داخل کشور بحث ممنوعیت ورود و فروش مدلهای 14 و 15 از برند آیفون است. بر اساس اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز واردات و عرضه تلفن همراه از برند آیفون سریهای 14 و 15 ممنوع بوده و عملا درحکم عرضه کالای قاچاق میباشد.

بررسی برخی ویدئوهای وایرال شده در فضای مجازی نشان میدهد این اسپانسر جدید در هفته های گذشته اقدام به عرضه سریهای ممنوعه از برند آیفون 15 کرده و حتی از ابزارهای مختلف تبلیغاتی از جمله دعوت از برخی سلبریتی ها نیز برای توسعه این اقدام استفاده کرده است.

منبع: تسنیم
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: