۶۸۶۵
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید : ۱۳۹
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص درگیری بازیکن بورکینافاسویی و سرمربی پرتغالی این تیم، سکوت کرده است.

باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص درگیری بازیکن بورکینافاسویی و سرمربی پرتغالی این تیم، سکوت کرده است.

به گزارش فراتیتر، تیم فوتبال سپاهان روز گذشته در هفته هشتم لیگ برتر میهمان نساجی بود و با نتیجه یک - یک متوقف شد. در کنار از دست رفتن امتیاز برای سپاهانی‌ها در این مسابقه، اتفاق تلخ دیگری برای آنها رخ داد.
در دقیقه 65، زمانی که برایان دابو هافبک بورکینافاسویی تعویض شد با ناراحتی به سمت نیمکت رفت و به تصمیم ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان اعتراض کرد.

این اعتراض باعث درگیری لفظی بین سرمربی و هافبک سپاهان شد و با مداخله سایر نیمکت‌نشینان به پایان رسید. هافبک آفریقایی سپاهان حتی به ساک پزشکان این تیم هم ضربه زد که از چشم حاضران در ورزشگاه دور نماند. این اتفاق در حالی رقم خورد که مدیران سپاهان می‌کوشند برای دور کردن حواشی از تیم‌شان و کسب نتایج لازم، کمتر در رسانه‌ها آفتابی شوند اما درگیری دابو و مورایس آنها را به سرخط خبرها انتقال داد.

با گذشت 24 ساعت از این اتفاق باشگاه سپاهان واکنش رسمی نشان نداده است. تنها واکنش مربوط به این قضیه صحبت‌های مورایس در نشست خبری بود که گفت: «من مربی هستم و تصمیم‌گیری با من است. باید به بازیکنانم بفهمانم که من تصمیم می‌گیرم و باید احساسات‌شان را پایین بیاورند. این مسئله فقط در مورد خودم نیست و درباره تیم است.» صحبت سرمربی درباره اتفافات بازی آن هم در نشست خبری بعد از مسابقه امری عادی و طبیعی است و اگر غیر از این بود باید تعجب می‌کردیم. نکته اما این است که باشگاه سپاهان واکنشی نشان نداده است. از باشگاهی که اسم فرهنگی را یدک می‌کشد این انتظار وجود دارد که در چنین مواقعی واکنش مناسبی از خود نشان دهد. اگر سپاهان چنین کاری هم کرده حداقل رسانه‌ای نشده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: