۶۹۴
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
تعداد بازدید : ۴۷۹
اقتصادی ایران

اخبار ویژه

شرکت گروه توسعه هنر ایران، داروسازی اسوه، سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت و سرمایه‌گذاری سبحان که با نماد‌های «وهنر»، «داسوه»، «وصنعت» و «وسبحان» در بازار سهام در حال فعالیت هستند طی اطلاعیه‌ای در سامانه کدال دست به افشاسازی زدند.

به گزارش روی تیتر، شرکت گروه توسعه هنر ایران، داروسازی اسوه، سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت و سرمایه‌گذاری سبحان که با نماد‌های «وهنر»، «داسوه»، «وصنعت» و «وسبحان» در بازار سهام در حال فعالیت هستند طی اطلاعیه‌ای در سامانه کدال دست به افشاسازی زدند.

«وهنر»: شرکت گروه توسعه هنر ایران از انعقاد قرارداد ساخت سریال خانگی خبر داد. یکی از شرکت‌های ۱۰۰ درصدی هلدینگ، به عنوان سرمایه‌گذار اقدام به انعقاد قرارداد به مبلغ ۲۲۵۲۵۰ میلیون ریال با موضوع سرمایه‌گذاری در ساخت سریال خانگی کرده است. مبلغ قرارداد طی ۱۸ ماه تسویه می‌شود و در زمان تنظیم این اطلاعیه قسط اول آن پرداخت شده است. این سریال ۱۷ قسمتی بوده و مدت ساخت آن ۱۸ ماه پیش‌بینی می‌شود. کسب درآمد ازمحل این سرمایه‌گذاری بعد از ساخت آن واخذ مجوز‌های مربوط از نهاد‌های زیربط و پخش ونمایش سریال محقق می‌شود. بدیهی است که شرکت طی این مدت ۱۸ ماه هیچگونه درآمدی کسب نخواهد کرد و در دفاتر نیز هیچگونه درآمدی شناسایی نخواهد شد.

این شرکت همچنین در اطلاعیه دیگری از نقل و انتقال دارایی‌های ثابت شرکت خبر داد که به خرید ساختمان جهت استقرار هلدینگ منجر شده است.

«داسوه»: نماد «داسوه» نماد دیگری است که اطلاعیه‌ای در خصوص جمع‌آوری محصولات از سطح بازار منتشر کرد. در این اطلاعیه آمده است: «احتراما همانگونه که قبلا هم به استحضار رسید در اجرای دستور سازمان غذا و دارو طی نامه شماره ۶۶۵/۸۳۲۸۳ مورخ ۱۷ آذر ماه سال ۹۸ مبنی بر جمع‌آوری محصولات از سطح بازار به دلیل عدم رعایت ضوابط و مجوز‌های آن سازمان، این شرکت نامه‌ای به شماره ۱۳۹۸/۵۶۶۳/۱/د مورخ ۲۴ آذر ماه سال ۹۸ به شرکت‌های توزیع کننده محصولات خود ارسال و خواستار ارائه موجودی انبار تا سطح داروخانه شده است. به جز چند پخش که مبلغ فروش آن بالغ بر پنج میلیارد ریال است از سایر پخش‌ها تا کنون جوابی اخذ نشده است. آن هم به جهت طولانی بود فرایند محاسبات و شمارش است که به محض اخذ اطلاعات جهت آن سازمان و سهامداران محترم انتشار خواهد یافت.»

«وصنعت»: «وصنعت» هم از جمله نماد‌هایی است که در سامانه کدال اطلاع‌رسانی کرده و از خرید دو دستگاه آپارتمان با کاربری اداری جهت ساختمان دفتر مرکزی خبر داده است.

«وسبحان»: شرکت سرمایه‌گذاری سبحان هم دست به افشاسازی در خصوص نقل و انتقال دارایی‌های ثابت شرکت کرد. این شرکت نسبت به خرید چهار واحد ساختمان با کاربری اداری واقع در خیابان نیاوران به متراژ ۲.۸۵۶ متر مربع اقدام کرده است که تسویه کل ثمن معامله به مبلغ ۱، ۴۷۳، ۶۹۶ میلیون ریال از طریق واگذاری ملک بلوار فردوس به مبلغ ۱، ۱۹۰، ۰۰۰ میلیون ریال و پرداخت مبلغ ۱۱۸، ۰۰۰ میلیون ریال به طور نقد و مابقی در زمان انتقال و واگذاری قطعی چهار واحد فوق خواهد بود. سود حاصل از فروش زمین بلوار فردوس مبلغ ۸۳۷، ۰۵۲ میلیون ریال خواهد بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: