۶۹۷۸
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
تعداد بازدید : ۴۵
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

مهاجم پرسپولیس پس از مدت‌ها سکوت، خبر مربوط به تقاضای پیراهن کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد.

مهاجم پرسپولیس پس از مدت‌ها سکوت، خبر مربوط به تقاضای پیراهن کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان با شکست ۲ بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا همراه بود. کریستیانو رونالدو کاپیتان النصر عربستان هنگام ترک زمین مسابقه و به درخواست شهاب زاهدی مهاجم پرسپولیس برای گرفتن پیراهنش روبرو شد.

زاهدی که در امر گلزنی ناکام بود به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین مسابقه شد اما در دقایق پایانی باز هم تعویض شد.  ابتدا عنوان شد فوق ستاره پرتغالی به شهاب زاهدی وعده داده پس از رفتن به رختکن، پیراهنش را به او خواهد داد اما…

جالب آن که شجاع خلیل زاده کاپیتان ملی پوش تراکتور و مدافع سابق پرسپولیس نیز به انتقاد از شهاب زندی و مسئولان پرسپولیس پرداخت و گفت: ” دلخوشی مردم ما فوتبال است و نباید آن را گرفت.

ما فن (هوادار) رونالدو هستیم و او را دوست داریم. می‌توانستند استقبال خوبی از رونالدو بکنند. دنبال اتوبوس رفتن النصر کار درستی نبود. در هتل اسپیناس پلاس می‌توانستند فنس‌هایی بگذارند تا در زمان رفتن رونالدو به داخل هتل، مردم او را ببینند.

رونالدو یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان دنیاست و هر جا برود به این شکل استقبال می‌کنند. بازیکنان رونالدو را دوست دارند، ولی این کار وجهه خوبی نداشت. اگر بازیکنی دنبال لباس رونالدو بود، می‌توانست در رختکن یا راهروی ورزشگاه بگیرد.

در بازی این کار را بکنید، وجهه خوبی برای فوتبال ما ندارد. اسم بازیکن را نمی‌آورم، ولی می‌توانست در راهرو یا رختکن به رونالدو بگوید داداش می‌توانم لباست را بگیرم!؟ درخواست برای گرفتن لباس در زمین وجهه خوبی نداشت.

شهاب زاهدی اما دوشنبه شب در برنامه ” فوتبال برتر” ضمن تکذیب این موضوع عنوان کرد که درباره تنها چیزی که با رونالدو صحبت نکرده، پیراهن رونالدو بوده و فقط در خصوص ماجرای کارت قرمز میلاد سرلک با این بازیکن صحبت کرده است!

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: