۷۰۲۵
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید : ۸۱
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس در یک پست اینستاگرامی از تماشاگران برای حضور در ورزشگاه دعوت کرد.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس در یک پست اینستاگرامی از تماشاگران برای حضور در ورزشگاه دعوت کرد.

به گزارش فراتیتر، علیرضا بیرانوند که در اوایل فصل و برگزاری بازی‌های خانگی پرسپولیس در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی حسابی شاکی و ناراحت بود، از روزی که پرسپولیس دوباره در تهران از حمایت هواداران خود برخوردار شد، روزهای قبل از مسابقه پیامی برای علاقه‌مندان به این تیم می‌نویسد.

حالا علیرضا بیرانوند از هواداران پرسپولیس می‌خواهد تیم مورد علاقه‌شان را برای بازی فردا مقابل صنعت نفت آبادان حمایت کنند. او معتقد است انگیزه‌ای که بازیکنان از این بازی می‌گیرند می‌تواند به آنها برای بازی هفته آینده مقابل استقلال تاجیکستان کمک کند.

بیرانوند در استوری اینستاگرامش نوشت: "تیم خاص و بزرگ پرسپولیس همیشه در معرض حاشیه قرار داره، همه می‌خوان به نوعی برای ما حاشیه درست کنن که ما رو از هدف اصلی‌مون که قهرمانیه دور کنن. شاید خیلی چیزها نداشته باشیم ولی هواداران عاشقی داریم که با انرژیشون ما رو به جلو هل میدن. عشقی که شما به تیم میدین رو نمیشه با هیچ چیزی جایگزین کرد."

 

 

او ادامه داد:"بازی برگشت با استقلال تاجیکستان تو مسیر صعود به دور بعد خیلی مهم و کلیدیه به خاطر همین تیم ما نیاز داره که با حال خوب و انرژی بی نظیر شما ارتش سرخ به استقبال اون بازی بره."

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: