۷۰۷۰
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید : ۴۷
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد درآمدزایی این باشگاه نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد بود اما همچنان این باشگاه چیزی حدود 300 میلیارد تومان بدهی دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد درآمدزایی این باشگاه نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد بود اما همچنان این باشگاه چیزی حدود 300 میلیارد تومان بدهی دارد.
به گزارش فراتیتر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد برخلاف انتقادهایی که از عملکرد او می‌شود توانسته میزان درآمدزایی باشگاه پرسپولیس را نسبت به فصل گذشته بالاتر ببرد.
درویش تاکید کرد فصل گذشته میزان درآمدزایی باشگاه پرسپولیس 190 میلیارد تومان بوده اما هزینه‌ها بالغ بر 300 میلیارد تومان شده است. وی همچنین گفت اختلاف این دو رقم را با برداشت از مبالغ فروش سهام باشگاه تامین کرده است اما برای فصل جاری نتوانسته از آن پول تا الان برداشت کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد درآمدزایی این باشگاه در فصل جاری بالغ بر 200 میلیارد تومان بوده اما اسپانسر باشگاه (ایرانسل) اعلام کرده اگر مثل فصل قبل بتواند آن دو سه هزار ثانیه تبلیغات دور زمین را هم از سازمان لیگ بگیرد 30 میلیارد تومان به این پرداختی اضافه خواهد شد.

درویش همچنین تاکید کرد بدهی باشگاه در زمان حضورش در پرسپولیس بالغ بر 600 میلیارد تومان بوده که الان با در نظر گرفتن تمام بدهی‌ها شامل بدهی به اعضای تیم، مالیات، وام بانکی و ... روی هم به 300 میلیارد تومان می‌رسد.

وی با اعلام اینکه در دوره مدیریت او با بیش از 40 بازیکن و مربی پرسپولیس از سال 1387 به بعد تسویه حساب شده گفت با در نظر گرفتن طلب‌های باشگاه و چنانچه بدهی‌های باشگاه را در نظر بگیریم یا شرایط یر به یر می‌شود یا این باشگاه 60 تا 70 میلیارد تومان بدهکار خواهد شد.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس علاوه بر طلب 102 میلیارد تومانی از دولت مبالغ قابل توجهی از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب دارد اما رقم‌های چشمگیری هم به سازمان تامین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و... بدهکار است.

منبع: varzesh3
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: