۶۹۸۱
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید : ۵۶
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

شک نکنید مصاف با شمس آذر برای آبی‌ها خیلی مهم است. نه تنها به سبب صدرنشینی در لیگ برتر بلکه به خاطر صحبت‌هایی که سعید دقیقی در مورد استقلال داشت.

شک نکنید مصاف با شمس آذر برای آبی‌ها خیلی مهم است. نه تنها به سبب صدرنشینی در لیگ برتر بلکه به خاطر صحبت‌هایی که سعید دقیقی در مورد استقلال داشت.

سعید دقیقی چند وقت پیش در برنامه فوتبال برتر از پرسپولیس و سپاهان به عنوان مدعی قهرمانی یاد کرد و فوتبال استقلال را بی کیفیت خواند.

سرمربی تیم شمس آذر در مورد سپاهان این طور گفت: فکر می‌کنم هم سال گذشته و هم امسال سپاهان از نظر سخت افزاری کامل‌ترین تیم ایران است. من با آقای ساکت کار کردم و مدیریت ایشان را می‌شناسم و دیدم چطور در فدراسیون فوتبال کار می‌کنند. نفرات سپاهان در هر پست بسیار خوب است و برای مثال در خط جلو، کاوه رضایی، رضا اسدی، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر را دارد اما فقط یک نفر در راس بازی می‌کند و قرارداد هر کدام هم فکر ۲۰-۳۰ میلیارد است. یک تیم پرمهره هستند و به نظرم سال گذشته هم باید قهرمان می‌شدند. یک تیم پرمهره در تمام خطوط هستند.

سعید دقیقی نظرش را در مورد سپاهان این طور بیان کرد: پرسپولیس همیشه خوب است و باید برای آقا یحیی به خاطر توانایی‌هایی که در این سال‌ها ثابت آن را نشان داده، کف بزنیم. به نظرم این تیم جزو گزینه‌های قهرمانی است اما بقیه تیم‌ها را خوب ندیدم.

اما نظر سعید دقیقی در مورد گل گهر و استقلال چه بود؟ بازی‌های گل‌گهر را خیلی ندیده‌ام اما فکر نمی‌کنم بتواند در مقام رقابت برای قهرمانی باشد. استقلال هم تا این لحظه خوب امتیاز گرفته است اما با احترام به هواداران این تیم، من فوتبال باکیفیتی از این تیم ندیدم.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: