۷۱۰۴
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
تعداد بازدید : ۵۰
ورزشی فوتبال

اخبار ویژه

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین: گفته بودم دنبال پیروزی مقابل استقلال هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین: گفته بودم دنبال پیروزی مقابل استقلال هستیم.

به گزارش فراتیتر، سعید دقیقی بعد از تساوی 2 بر 2 مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: خوشحالم که امروز در قزوین چنین جو شگفت انگیز، حال خوب و وحدت درون استانی را تقدیم مردم کردیم. این میسر نمی شد مگر حمایت مسئولان و مدیران باشگاه از چنین هیجانی که برای شهر قزوین ایجاد کردیم لذت بردیم و در چند سال اخیر چنین جوی در شهرما سابقه نداشته است. گفته بودم دنبال برد در این مسابقه بودیم و دنبال بازی دفاعی نبودیم و استقلال تیم پرمهره و بازیکنان با کیفیتی دارد.

وی افزود: سعی کردیم به تیم خوب استقلال در تمام دقایق بازی فشار بیاوریم. استقلال تیم پرمهره و بازیکنان با کیفیتی دارد. استقلال به خاطر فیزیک بلند بازیکنانش روی ضربات ایستگاهی و اوت‌های بلند تمرکز زیادی دارند. به جز ضربات ایستگاهی در نیمه اول از نظر کار تاکتیکی تیم برتر میدان بودیم. پنالتی اول بازی را هم قضاوتش را به عهده اهل فن و داوری می‌سپاریم و فکر می‌کنم این چهارمین یا پنجمین پنالتی است که در این فصل علیه تیم ما گرفته شده و هنوز پنالتی به نفع تیم ما گرفته نشده است. آن هم در حالیکه در بازی با تراکتور باید پنالتی و اخراج به نفع ما اعلام می‌شد این مسئله را به اهالی فن می‌سپاریم. پنالتی امروز استقلال هم مشکوک بود. ضمن اینکه یک پنالتی دیگر هم بود که داور می‌توانست پنالتی اخراج اعلام کند. برخوردی که در تیر یک اتفاق افتاد و در ادامه گلی به بازیکن ما نزد. در کل داور نزدیک به صحنه‌ها بود به جز آ ن صحنه مشکوک پنالتی داور قضاوت خوبی انجام داد که آن را هم به اهالی فن می‌سپاریم. 

دقیقی گفت: ما براساس مسائل فنی و تاکتیکی نه اتفاقی تیم برتر میدان بودیم. گل اول استقلال روی اتفاق به دست آمد و گل دومش روی اشتباهی که بین دفاع و دروازه‌بان پیش آمد زده شد ما به این توپ‌ها، توپ‌های آویزون می‌گویم یک صحنه هم روی اشتباه یکی از هافبک‌های‌مان به حریف موقعیت دادیم. ولی تمام موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم براساس تاکتیک و کارهای داخل زمین بود. تعداد زیادی کرنر زدیم و ارسال‌های زیادی روی دروازه داشتیم و کارهای ترکیبی از کناره‌های زمین داشتیم 2-3 گل خالی هم نزدیم. این افتخاری است برای مجموعه شمس‌آذر که مقابل تیم بزرگ استقلال با این شرایط و کیفیت بازی کرد. این را هم باید بگویم که آنها تیم و مربی خوبی دارند. استقلال واقعاً تیم بزرگی است. هرچند معتقدم بازیکنانم می‌توانستند از این با کیفیت‌تر بازی کنند و برنده بازی باشیم.

سرمربی شمس‌آذر قزوین گفت: در رختکن هم بازیکنان ما ناراحت بودند چون تا می‌خواستیم خودمان را باور کنیم گل بد می‌خوردیم. زود شیر و هیجان‌زده می‌شدیم این یک مقدار به ما آسیب زد.

وی در مورد اینکه شمس‌آذر امروز گل تاکتیکی نخورد و روی اشتباهات دروازه‌اش باز شد، عنوان کرد: جلوی تیم‌های بزرگ گل زدن و موقعیت خلق کردن خیلی سخت است. تنوع تاکتیکی ما در ایجاد خلق موقعیت خیلی خوب بود. بارها و بارها حرکات تمرین شده خود را تکرار کردیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم اما باز هم خدا را شکر که تیم با این شرایط سخت مردم را خوشحال می‌کند جای شکرگزاری دارد. 

دقیقی در مورد مشکل گلزنی و ضعف خط دفاعی تیمش اظهار داشت: امروز در فاز حمله خوب بودیم اگر تیمی موقعیت خلق کند از دروازه‌بان تا بازیکن جلویش تأثیرگذار است. اگر موقعیت به حریف بدهد از بازیکن جلو تا دروازه‌بانش مسئول هستند. ما در بحث دفاعی آسیب دیدیم. اما وقتی فوتبالی که بازی می‌کنید که پر از هیجان و موقعیت است و فوتبال شناوری ارائه می‌دهید ممکن است به حریف هم بر اثر اشتباه موقعیت بدهید. اگر فوتبال زیبا می‌خواهید این مسائل هم وجود دارد. برخی از بازیکنان من ششمین یا هفتمین بازی لیگ برتری‌شان بود.

سرمربی شمس‌آذر قزوین در مورد  اینکه می‌توان گفت که تیمش زنگ خطر را برای تیم‌های بزرگ به صدا درآورده است، گفت: ما بازی به بازی فکر می‌کنیم. دنبال این هستیم که فصل را با اعتبار و آبرو تمام کنیم. گاهاً حریفی براساس همان تیم و اهداف تاکتیکی کار می‌کنیم تا بازی با کیفیتی ارائه بدهیم هدف‌مان در فصل اول ماندن در لیگ برتر است و هر رتبه‌ای به دست آوریم به همت باشگاه و بازیکنان است هرچه بالاتر باشیم در جدول شیرینی و حلاوتش بیشتر است اما رقابت‌ با تیم‌های لیگ‌برتری که هم هزینه بیشتری دارند و هم بازیکنان بهتری سخت است.

وی افزود: تغییراتی که در تیم ایجاد شد فنی بود، شتاب‌زده معنی ندارد و سعی می‌کردیم حریف را تحت فشار قرار دهیم. 

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: