۷۱۱۳
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
تعداد بازدید : ۸۳
ورزشی فوتبال

تازه‌ها

کاپیتان استقلال نسبت به اظهارات مدیران پرسپولیس واکنش نشان داد و ایجاد حواشی را کار این تیم دانست.

کاپیتان استقلال نسبت به اظهارات مدیران پرسپولیس واکنش نشان داد و ایجاد حواشی را کار این تیم دانست.

به گزارش فراتیتر، سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال پس از تساوی ۲ بر ۲ امروز (پنجشنبه) این تیم مقابل شمس‌آذر در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود. شمس‌آذر یکی از تیم‌های خوب لیگ است. روی غفلت گل مساوی را خوردیم. امیدوارم در آینده جبران کنیم.

او درباره تاثیر حواشی چند روز اخیر و اظهارات عوامل پرسپولیس و استقلال علیه یکدیگر در به هم خوردن تمرکز آبی‌پوشان گفت: به نظرم همیشه این حواشی از سمت پرسپولیس بوده است. هر وقت احساس خطر کردند، بیانیه دادند و هیات مدیره‌شان مصاحبه کرده است. دو سال پیش هم همینطور بود، وقتی اوضاع تیم‌مان خوب می‌شود، دوستان مصاحبه می‌کنند. به آنها ربطی ندارد که بخواهند راجع به سرمربی ما صحبت کنند. به نظرم باید سرشان به کار خودشان باشد.

بازیکن استقلال درباره کاهش قرارداد بازیکنان این تیم بیان کرد: اصلا به کسی ارتباطی ندارد که بخواهیم قراردادمان را کم یا زیاد کنیم. اگر مشکلات ما را پرسپولیس داشت، مطمئن باشید فوتبال ایران را تعطیل می‌کردند. به نظرم احساس خطر کرده‌اند و برای ما حاشیه درست کردند.

حسینی درباره وضعیت دریافتی بازیکنان استقلال گفت: ما ۳۵ درصد از پارسال طلب داریم و ۲۰ درصد از امسال گرفته‌ایم. مشکلات ما را اگر پرسپولیس داشت، فوتبال را تعطیل می‌کردند.

او افزود: این یک بحث درون خانواده است که حل می‌شود. به نظرم اجازه دهیم که هواداران از فوتبال لذت ببرند. این که وقتی احساس خطر بکنیم، بیانیه بدهیم، کار درستی نیست.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: