۷۰۶
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
تعداد بازدید : ۵۲۵
اقتصادی ایران

تیتر یک خبر ویژه

در فصل پیش لیگ برتر، آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست و عملکرد خوبی برای تیم تراکتور داشت و با زدن ۱۱ گل در رده چهارم بهترین گلزنان ایران جای گرفت، اما پس از مدتی از این تیم جدا شد و در روز گذشته با تیم پرسپولیس به توافق رسید.
به گزارش روی تیتر، در فصل پیش لیگ برتر، آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست و عملکرد خوبی برای تیم تراکتور داشت و با زدن ۱۱ گل در رده چهارم بهترین گلزنان ایران جای گرفت، اما بی‌نظمی‌های او تیم تراکتور را با مشکل دچار کرد و باعث افت نتایج این تیم شد.
 
پس از مدتی او در صفحه اینستاگرامی خود از هواداران تراکتور خداحافظی کرد و از این تیم خارج شد، این در حالی بود که قرارداد او با این تیم فسخ نشده بود.
 
پس از خداحافظی استوکس از تراکتور، با عقد قراردادی به تیم آدنا اسپور ترکیه پیوست تا این فصل را در لیگ دسته دو ترکیه فعالیت کند.
 
باشگاه تراکتورسازی تبریز پس از مطلع شدن این خبر، اعلام کرد قرارداد این بازیکن با تیم تراکتور فسخ نشده، اما استوکس ادعا کرد که بندی در قراردادش وجود داشته که می‌توانسته با استفاده از آن، قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه با تبریزی‌ها فسخ کند.
 
باشگاه تراکتور نیز که پیش از این مدعی شده بود مهاجم فصل قبل خود حق امضای قرارداد با هیچ تیمی را ندارد، با پیوستن استوکس به یک تیم ترکیه‌ای از او شکایت کرد، اما هنوز حکمی برای این بازیکن صادر نشده است.
 
پس از چندی خبر مذاکره تیم پرسپولیس برای جذب این بازیکن به گوش رسید و روز گذشته به نقل از دیلی میل، آنتونی استوکس ۳۱ ساله با امضای قراردادی شش ماهه به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.
 
مصطفی کاراندیش، معاون حقوقی باشگاه تراکتور در این خصوص اظهار داشت: ما در خصوص استوکس اخطاریه‌ای به باشگاه پرسپولیس منعکس کردیم و آن را برای سازمان لیگ هم فرستادیم و اعلام کردیم که امضای قرارداد با این بازیکن غیرقانونی است.
 
محمدرسول باختر، کارشناس حقوق ورزشی و مشاور تیم تراکتورسازی در گفتگو با روی تیتر گفت: تراکتور ادعایی بر اینکه استوکس همچنان بازیکن ماست ندارد و تنها ادعای آن‌ها این است که پرسپولیس باید مراقب این بازیکن باشد چرا که ما علیه او پرونده داریم و استوکس چهار الی شش ماه محرومیت خواهد داشت و پس از جذب آن مدعی این نباشند که ما ادعای خود را علیه این بازیکن پس بگیریم و شکایت خود را لغو کرده و توافق کنیم.
 
وی افزود: این محرومیت تنها مختص به استوکس است و باشگاه پرسپولیس متحمل محرومیتی نخواهد شد و اگر محرومیتی برای تیمی باشد این محرومیت تنها برای باشگاه آدنا اسپور خواهد بود. تنها عواقبی که ممکن است گریبان‌گیر پرسپولیس شود این است که به مدت چهار تا شش ماه نمی‌تواند از بازیکن جدید خود استفاده کند.
 
باختر در ادامه بیان کرد: هنوز حکمی برای استوکس صادر نشده است و محرومیت این بازیکن مشخص نیست و شاید حتی محروم نشود. با این وجود در صورت محرومیت می‌تواند با تیم‌های دیگر قرارداد ببندد، اما در بازه زمانی مشخص شده به عنوان بازیکن غیرمجاز تلقی می‌شود و اگر در زمان محرومیت در مسابقات حاضر شود نتیجه مسابقه سه بر صفر به نفع حریف اعلام خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: