۷۰۹
يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
تعداد بازدید : ۶۱۷
شرکت‌های پتروشیمی شیراز، جنرال مکانیک، گروه توسعه هنر ایران، بیسکویت گرجی، مجتمع صنعتی آرتاویل تایر، کارخانجات قند قزوین و مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان با نماد‌های «شیراز»، «رنیک»، «وهنر»، «غگرجی»، «پارتا»، «قزوین» و «زماهان»، دست به شفاف‌سازی زدند.
به گزارش روی تیتر، شرکت‌های پتروشیمی شیراز، جنرال مکانیک، گروه توسعه هنر ایران، بیسکویت گرجی، مجتمع صنعتی آرتاویل تایر، کارخانجات قند قزوین و مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان با نماد‌های «شیراز»، «رنیک»، «وهنر»، «غگرجی»، «پارتا»، «قزوین» و «زماهان»، دست به شفاف‌سازی زدند.
 
«شیراز»: نماد «شیراز» نیز در اطلاعیه خود از توقف بخشی از فعالیت‌های شرکت خبر داد. جزئیات اطلاعیه به این شرح است: «به دلیل برودت هوا و افت فشار گاز، تولید واحد‌های اوره و آمونیاک منطقه دو این شرکت از تاریخ ۲۱ دی ماه سال ۹۸ متوقف و تعمیرات لازم واحد‌های مذکور در دست اقدام است. پیش‌بینی تولید جهت سال ۱۳۹۸ بر مبنای ۳۳۰ روز تولید لحاظ شده و معادل ۳۵ روز جهت توقفات غیرمعمول و تعمیرات اساسی در نظر گرفته شده است. لیکن با توجه به مراتب فوق شرکت پتروشیمی شیراز می‌تواند تا پایان سال جاری مقادیر تولید پیش‌بینی شده را محقق سازد.»
 
«رنیک»: شرکت جنرال مکانیک در اطلاعیه منتشر شده، نتیجه اجرای روسازی و تأمین مصالح راه آهن میانه-اردبیل خبر داد. بر اساس این اطلاعیه شرکت جنرال مکانیک برنده این مناقصه اعلام شده است و تاکنون فقط ضمانت‌نامه شرکت در مناقصه ارائه شده است؛ شرکت در حال تهیه ضمانت‌نامه انجام تعهدات است.
 
«وهنر»: «وهنر» هم در این سامانه اطلاعیه‌ای را در خصوص نقل و انتقال دارایی‌های ثابت شرکت منتشر کرد. بر اساس این اطلاعیه، شرکت گروه توسعه هنر ایران ساختمانی را جهت استقرار هلدینگ خریداری کرده است.
 
«غگرجی»: «غگرجی» نیز نماد دیگری است که اطلاعیه‌ای را منتشر کرده و فروش ملک آرژانتین را بیان کرده است. در این اطلاعیه آمده است: «شرکت بیسکویت گرجی تمام شش دانگ عرصه و عیان یک قطعه زمین به مساحت ۳۶۰ متر مربع به همراه چهار طبقه واحد اداری به مساحت ۷۳۵ متر مربع واقع در تهران خیابان شهید احمد قصیر، خیابان ۱۸، پلاک یک را از طریق مزایده به شرکت صنایع غذایی شهدین گام سهامی خاص واگذار کرد. شرکت شهدین گام سهامی خاص به مبلغ ۱۶۸، ۰۰۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ریال با شرکت در مزایده موفق به خرید ملک فوق شد.»
 
«پارتا»: شرکت مجتمع صنعتی آرتاویل تایر نیز اطلاعیه‌ای درباره تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات خود منتشر کرد. طبق مجوز سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ابلاغ شده تایر‌های وانتی هر حلقه ۱۰۰۰، ۰۰۰ ریال (صد هزار تومان) افزایش نرخ یافته که اثر آن برای هر کیلوگرم به شرح فوق افشا شده است. برآورد قیمت بر اساس قیمت مصوب قبلی به علاوه ۲۴ درصد است. نرخ قبلی این محصول ۲۱۵,۱۱۷ ریال بود که با این افزایش به ۲۶۷,۳۷۲ ریال رسید.»
 
«قزوین»: «قزوین» نیز اطلاعات با اهمیتی را منتشر کرده که در آن آمده است: از آن مقدار شکر خامی که سفارش داده شده، ۶۹۰۰ تن از آن رسیده و تصفیه شده است.
 
«زماهان»: شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان با نماد «زماهان» نیز از تغییرات در ترکیب تولید و فروش محصولات خود خبر داد. این تغییر با هدف کنترل ریسک به جهت کاهش تلفات ناشی از مخاطرات حمل و نقل در فصل زمستان، امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تر در حوزه تولید و فروش، کاهش مخاطرات تک محصولی و استفاده از فرصت‌های موجود در بازار اجرا شد. ترکیب قبلی این شرکت تولید و فروش جوجه یک روزه گوشتی و تولید و فروش گوشت مرغ بود که با این تغییر به تولید و فروش جوجه یک روزه گوشتی، تولید و فروش گوشت مرغ و تولید و فروش تخم مرغ نطفه‌دار تبدیل شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: