۷۳۰۳
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید : ۷۴
اشخاص حقوقی مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران با افتتاح حساب و داشتن میانگین مناسب، امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح «مهریار» را دارند.

اشخاص حقوقی مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران با افتتاح حساب و داشتن میانگین مناسب، امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح «مهریار» را دارند.

به گزارش فراتیتر، اشخاص حقوقی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی هستند باید سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب بانک مهر ایران افتتاح کنند و حداقل سه ماه از میانگین حساب آن‌ها گذشته باشد. کارکنانی امکان دریافت تسهیلات مذکور را دارند که از طرف شرکت طرف حساب بانک مهر ایران معرفی شده باشند. این افراد می‌توانند به صورت ضربدری ضامن هم شوند. اشخاص حقوقی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید اساسنامه و جواز کسب و همچنین چک به بانک مهر ایران ارائه بدهند.

در صورت در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 8 میلیون و 857 هزار و 196 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 18 میلیون و 857 هزار و 196 تومان می‌رسد. جمع رقم وام و نرخ سود آن نیز 318 میلیون و 919 هزار و 38 تومان است.

بانک مهر ایران با هدف گسترش معارف و مبانی شرع اسلام و فرهنگ قرض الحسنه و عمیق شدن هر چه بیشتر این سنت در جامعه شکل گرفت. این مجموعه از سال 1387 تاکنون خدمات مجاز بانکی را به مشتریان خود ارائه داده است.

در حال حاضر بانک مهر ایران 504 شعبه فعال دارد. تعداد شعب فعال شهرستان این بانک به 314 واحد و تعداد خودپردازهای آن به هزار و 217 دستگاه می‌رسد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: